What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MP Gaming onder de hamer

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Enduro en Wec zijn best leuke dingetjes. Op de Enduro pcb's kan ik evt. iets met een batterijblok doen trouwens.
 
Ja, daar is hij weer.. heb o.a. de Afterburner Deluxe uit de eerdere veiling van MP Game Company. Had toen het geluk dat er geen bieders waren en het kavel als defect stond aangemerkt (reparatie kostte toen 1 uur :D).

Huidige objecten zijn al vlug erg prijzig, imo. Zeker gezien "Het opgeld bedraagt 15% over de bieding. Over het opgeld betaalt u 21% BTW, en over het bedrag 21% BTW".

Een bod van 300 euro komt dan uit op 417,45.

Auw.
 
ooooohh, Er zit wel GTIclub tussen. maarja die moet je als 2 player hebben voor bomb run. stiekem hoop ik dat die als 4 player ooit in het NGC terecht komt.
 
lol, die wec le mans 24 hours zou ik wel in het nozomi game center willen zien.. hoezo een klassieker :)
 
dexx":xtxlpvr7 said:
lol, die wec le mans 24 hours zou ik wel in het nozomi game center willen zien.. hoezo een klassieker :)
Maakt volgens mij een epic barbecue, zo'n WEC Lemans. Kooltjes erin, roosterje erop, en retro BBQ is geboren.

:mrgreen:
 
Cageman":1gglon57 said:
dexx":1gglon57 said:
lol, die wec le mans 24 hours zou ik wel in het nozomi game center willen zien.. hoezo een klassieker :)
Maakt volgens mij een epic barbecue, zo'n WEC Lemans. Kooltjes erin, roosterje erop, en retro BBQ is geboren.

:mrgreen:

Hey!
Ik moet die minstens 1 x in mijn leven gespeeld hebben. Toen ie bij hommerson stond was ie altijd bezet als ik er was.
 
Ratson":3tmh72pu said:
Hey!
Ik moet die minstens 1 x in mijn leven gespeeld hebben. Toen ie bij hommerson stond was ie altijd bezet als ik er was.

Kopen -> opknappen -> spelen -> doorverpatsen ;)
 
Kopen -> opknappen -> spelen -> laten staan -> als ik em gespeeld heb -> doorverpatsen :mrgreen:

btw, de locatie waar die dingen staan is ook niet ver van mij vandaan... zou d'r graag met iemand gaan kijken :D
 
Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.

Sorry dit was ratson, zag niet dat vwbabe nog stond ingelogd.
 
vwbabe84":uwduznsp said:
Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.

Sorry dit was ratson, zag niet dat vwbabe nog stond ingelogd.

bij mij komt ie d'r ook niet in.. te ROND :P maarre.. waarom bieden we niet met z'n allen.. 1 kast van ons ALLEMAAL (NGC CLUB dus :) )... het is maar een idee.
 
dexx":3o1mdyc7 said:
vwbabe84":3o1mdyc7 said:
Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.

Sorry dit was ratson, zag niet dat vwbabe nog stond ingelogd.

bij mij komt ie d'r ook niet in.. te ROND :P maarre.. waarom bieden we niet met z'n allen.. 1 kast van ons ALLEMAAL (NGC CLUB dus :) )... het is maar een idee.

Nope. Ik ben bij MP Game Company geweest, en ongeveer alles is crap, verroest en vergaan. Er staan wel wat leuke dingen tussen, maar alles vergt nog veel werk en onderdelen.

Die WEC Lemans.. is daar nou zoveel vraag naar? Misschien trap ik iemand op zijn tenen, maar dat ding is volgens mij veel te niche om een restauratie waard te zijn.

En hij is lelijk.

:mrgreen:
 
Cageman":syxp0pqc said:
dexx":syxp0pqc said:
vwbabe84":syxp0pqc said:
Staat gelijk mijn huis vol, ik woon nogal klein.

Sorry dit was ratson, zag niet dat vwbabe nog stond ingelogd.

bij mij komt ie d'r ook niet in.. te ROND :P maarre.. waarom bieden we niet met z'n allen.. 1 kast van ons ALLEMAAL (NGC CLUB dus :) )... het is maar een idee.

Nope. Ik ben bij MP Game Company geweest, en ongeveer alles is crap, verroest en vergaan. Er staan wel wat leuke dingen tussen, maar alles vergt nog veel werk en onderdelen.

Die WEC Lemans.. is daar nou zoveel vraag naar? Misschien trap ik iemand op zijn tenen, maar dat ding is volgens mij veel te niche om een restauratie waard te zijn.

En hij is lelijk.

:mrgreen:

omg, mr positive is er ook weer :mrgreen: nou, we weten genoeg dan, CASE CLOSED ;)
 
Nee hoor, ga gerust verder met je inzamelactie. Ik doe alleen niet mee :-)

SUCCES!

;-)
 
Back
Top