What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Morgen zijn we weer terug..

Ik zag het =(
Ik denk, ik check IG eventjes voor het nieuws en eventjes op het forum rondhangen.
Maar waarom is dit? Serveronderhoud lijkt me toch niet, aangezien we dat de 24e al gehad hebben... Een speciaal iets oid? :)
Anyway, ik kijk er alweer naar uit dat IG het weer doet 8)
 
Rano":3kkohup9 said:
v3 is coming.. Nieuwe site.. Nieuw design.. Nieuwe functies..

WHAT?!
En dat zonder aankondiging! Hoe durven jullie :lol:
Maar dat had ik niet verwacht.. Maar het zal allemaal prima in orde komen :)
Maare Rano, je maakt me nu wel nieuwsgierig naar V3 :P Sneak preview misschien? :twisted:
 
Gungrave":1se194z3 said:
Rano":1se194z3 said:
v3 is coming.. Nieuwe site.. Nieuw design.. Nieuwe functies..
WHAT?!
En dat zonder aankondiging! Hoe durven jullie :lol:
Like I didn't know :roll: ik ben benieuwd Roy, hoop dat jullie er wat moois van hebben gemaakt.
 
Rano zal een bom droppen?

spannwata0tz.jpg
 
Mijn complimenten Roy, het is er zeer op vooruit gegaan, een waardig concurrent van Gamez.nl ;) Ik hoop dat de kwaliteit van de content op de frontpage iets vooruit zal gaan waardoor de aparte kanalen meer bestaansrecht krijgen, het is in ieder geval zeer knap dat een landje als Nederland nu toch al drie echt grote sites heeft en dit is weer een stap in de juiste richting. Well done.
 
Geweldig werk weer afgeleverd jongens, echt heel mooi!
Nu nog even de nieuwe functies ontdekken :)

*applaus* 8)
 
We hebben de laatste weken echt hard doorgebikkeld. Helaas zijn 50% van de nieuwe functies onder de druk van "voor de E3 releasen" gesneuveld. Ook is de site redelijk buggy. Maar voor de E3 willen we alle bugs uit de site (en dus ook IE, FF, Safari en Opera proof) hebben. Na de E3 worden dan de nieuwe functionaliteiten doorgevoerd.

Maar goed, ik ga nu slapen :)
 
Zie wel veel commentaar op het forum, dat kan nou eenmaal na de layout van Nozomi niet meer beter 8) hadden ze moeten weten..
 
Ken":11ifep3u said:
Zie wel veel commentaar op het forum, dat kan nou eenmaal na de layout van Nozomi niet meer beter 8) hadden ze moeten weten..
Kan grapjes maken, maar ben het er mee eens. Ik ben meer van gecentreerde forums die niet me hele beeld in beslag nemen. Layout is af en toe nog beetje fucked, maar dat zal wel komen doordat ik Opera gebruik. Kan er mee leven maar geef voorkeur aan layout waar bv Nozomi in staat. Lekker in 't midden.
 
Jongens.....

Als ik eerlijk moet zijn.

Het kan zijn dat ik op wat tenen ga trappen :oops:

Ik vind de IG site er nogal gay uit zien.
Het zijn meer de kleuren voor een site die Pampers promoten.

Nee niet mijn smaak sorry.
 
legztec":3t5p85pd said:
Jongens.....

Als ik eerlijk moet zijn.

Het kan zijn dat ik op wat tenen ga trappen :oops:

Ik vind de IG site er nogal gay uit zien.
Het zijn meer de kleuren voor een site die Pampers promoten.

Nee niet mijn smaak sorry.

Agrees.
 
Back
Top