What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Monitor vraagje

Trol

Cabinet Dweller
De h-size en v- size in mijn sanwa 29e31s verlopen als de monitor opwarmt.
Koud is het beeld rondom ongeveer een centimeter te klein, na een half uurtje is het beeld goed.
Is dit op te lossen met een capkit?
 
Die van mij heeft ca. 1-2mm marge koud/warm, maar een centimeter is best veel.
Cappen kan zowieso geen kwaad als je voorzichtig bent.

Het kan ook zijn dat de wide/narrow jumper (als je die hebt) een droge soldeerplek heeft, die langzaam contact gaat maken als de pcb een beetje uitzet nadat hij opgewarmd is.

Maar als het gebied vrij 'uniform' 1cm rond het beeld zit, dan lijkt het haast een capkit waard.
 
Back
Top