seba":brwh7qpk said:Ik geloof dat de meeste crt's 15khz zijn (er bestaan wel andere modellen, maar die zijn zeldzamer). Maar zit er een naomi console in? Als je mame ofzo draait vanaf pc dan kun je behelpen met powerstrip
ik heb zelf echt geen 600 euro of ruimte ervoor xd 150 is al een hele investering voor mij maar toch bedanktckong":3e755x42 said:Heeft DLX niet nog een mooie Naomi te koop, met een goed scherm? Misschien is dat wel wat, een los scherm zal niet veel minder kosten, zeker burn free, en dan heb je ook meteen wat reserve onderdelen.
Hier is de link: viewtopic.php?f=7&t=4154&hilit=naomi

Chapddr":28y5krf4 said:Nou,
R.I.P.
Ik ben zo net langs geweest en ze zeiden dat het probleem ligt bij dat zuignap en alles wat er aan zit. Ze konden er wel naar kijken en wat schoonmaken maar dat zou erg duur uitlopen en wie weet deed het wel niks. Ze gaven mij wel de tip alles in te spuiten met isolatiespray (haarlak kon ook) maar dit betekende niet dat die veilig is en dus heb ik besloten hem toch maar weg te doen. Beter een nieuwe veilige kopen
Ik weet niet of er mensen zijn die interesse hebben in het fixen van deze monitor? Maar hij mag weg voor niet veel en dat geld gaat dan naar de financiering van de nieuwe monitor. Buiten het stroomprobleem heeft die alleen wat convergence foutjes maar verder is de monitor gewoon goed, geen burn-in etc.
Da Dude":2i8obb07 said:Maar laat Chapddr even eerst. de foto met dat sneue kleine schermpje is ook niet tof.