Ja ik heb inderdaad ergens gelezen dat het voor een videowall gebruikt werd. Maar ze zeiden juist dat je een soort van universele remote had voor het bijstellen van de monitors. Die paar knoppen die achter de monitor zitten, doen helemal niks. (Ik denk dat ze voor de audio zijn omdat er naar de audiopoortjes L en R zitten )
Monitor chassis: Oke er waren een paar stickers. Ik heb er even wat foto's van gemaakt voor de duidelijkheid.
Het model kan een van de volgende zijn:
Blauwe sticker:
CT 29 EV/3
63203500
CRT
VID
A68EES038X ( 0 of O )
678
Dan staat er nog op het frame gedrukt: 030403
En op het zwarte stuk UT 844
Tweede foto:
Video
Amplif.
29EV3 FD
TESTED
62005070
ELIM.
Verder waren er ook nog veel sticker op de beeldbuis zelf, vooral van thomson en videolux. ( Maar die bedoelde je niet he? )
Foto's:



Monitor chassis: Oke er waren een paar stickers. Ik heb er even wat foto's van gemaakt voor de duidelijkheid.
Het model kan een van de volgende zijn:
Blauwe sticker:
CT 29 EV/3
63203500
CRT
VID
A68EES038X ( 0 of O )
678
Dan staat er nog op het frame gedrukt: 030403
En op het zwarte stuk UT 844
Tweede foto:
Video
Amplif.
29EV3 FD
TESTED
62005070
ELIM.
Verder waren er ook nog veel sticker op de beeldbuis zelf, vooral van thomson en videolux. ( Maar die bedoelde je niet he? )
Foto's:


