Hey,
Ik heb nu al enige tijd een eigen pc naomi cab. Al sinds ik hem heb springt de monitor een keer aan en uit om het half uur. ( Dit gebeurt maximaal 3 x ) Dit gebeurt overigens zo snel dat het bijna niet storend is. Maar sinds kort maakt de monitor ook soms een knetterend geluid de eerste 10~30min na het opstarten.
Weet iemand wat dit is en of ik hier iets aan kan doen? ( En natuurlijk of dit gevaarlijk is. Ik heb zo'n gevoel dat er misschien te veel spanning op de monitor zit?)
Ik weet zelf niet precies welke monitor ik heb maar ik zal na de kerst gelijk even kijken.
Alvast bedankt voor de hulp
Ik heb nu al enige tijd een eigen pc naomi cab. Al sinds ik hem heb springt de monitor een keer aan en uit om het half uur. ( Dit gebeurt maximaal 3 x ) Dit gebeurt overigens zo snel dat het bijna niet storend is. Maar sinds kort maakt de monitor ook soms een knetterend geluid de eerste 10~30min na het opstarten.
Weet iemand wat dit is en of ik hier iets aan kan doen? ( En natuurlijk of dit gevaarlijk is. Ik heb zo'n gevoel dat er misschien te veel spanning op de monitor zit?)
Ik weet zelf niet precies welke monitor ik heb maar ik zal na de kerst gelijk even kijken.
Alvast bedankt voor de hulp







