A
Anonymous
Guest
Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.
almighty":2icfoxbi said:Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.
rklok":2tmhsohu said:almighty":2tmhsohu said:Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.
Tis toch snel gegaan van "de mooiste arcadekast" tot "dat kreng" ..., waar is het toch misgegaan ?...
Niet te serieus nemengoatboy":1pm9ti7p said:rklok":1pm9ti7p said:almighty":1pm9ti7p said:Verlost of niet, is betaald dus heb geen zorgen.
Alleen zo doe ik geen zaken en dat kreng staat me straks gewoon in de weg.
Tis toch snel gegaan van "de mooiste arcadekast" tot "dat kreng" ..., waar is het toch misgegaan ?...
Tja, Wil niet al te serieus klinken maar je mag dan alles van de hand doen maar een trap na geven vindt ik niet echt flatteus. En als het alleen is om een statement te maken al helemaal niet! Althans, Zo lijkt het.
en net vader bent geworden van een tweeling dan zit je niet met je gedachten bij forums o.i.d.