A
Anonymous
Guest
Hallo,
Ik ben op dit moment bezig met het maken van een 'mini neo-geo cab'.
Voor de hardware gebruik ik een ARM mini2440 board+5.6" tft schermpje. En voor de neo-geo emulatie gebruik ik gngeo. Dit mini2440 boardje is slechts 10cmx10cm, heeft 64mb geheugen, 128mb flash en draaid op 400mhz (snel genoeg voor gngeo).
Voor degene die interesseerd zijn, kunnen hier mijn blog lezen:
http://minicab.wordpress.com/
Groetjes,
Ray
Ik ben op dit moment bezig met het maken van een 'mini neo-geo cab'.
Voor de hardware gebruik ik een ARM mini2440 board+5.6" tft schermpje. En voor de neo-geo emulatie gebruik ik gngeo. Dit mini2440 boardje is slechts 10cmx10cm, heeft 64mb geheugen, 128mb flash en draaid op 400mhz (snel genoeg voor gngeo).
Voor degene die interesseerd zijn, kunnen hier mijn blog lezen:
http://minicab.wordpress.com/
Groetjes,
Ray