What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn volgende cab - info verzamelen

Altijd al mooi gevonden die cab, gaaf! Veel plezier ermee!

Is gewoon 1 game, andere games in zijn omschrijving is alleen wat er nog meer als boot te krijgen.
Namelijk niet alle Atomiswave games zijn als boot te krijgen (Guilty Gear X bijvoorbeeld... :cry: )

Verder moet ik zeggen dat de boots die ik heb het gewoon probleemloos doen op de Atomiswave, ga je zeker plezier van beleven!
 
Dat is ook een mooie cab. worden vaak omgestickert naar egret 3's


De boots zijn 1 spel per card.
Ik heb deze (2 ervan zijn wel orgineel) gehad. ondertussen verkocht. omdat de PC emu beter beeld geeft op mijn Vewlix (en geen jamma omsmurf kabels hoef te kopen). orgineel en boot naast elkaar gezien. en dat schild echt niks
IMGP9148.JPG
 
Hahaha, dacht ook cab gezien het hele topic gaat over advies van een cab ;)
Mooi dat je voor een NNC gaat!

Heb je van ChapDDR de complete set incl games gekocht? Dan kan je wel al even vooruit met de games die erbij zitten.
 
PascalP":1fes3inx said:
Hahaha, dacht ook cab gezien het hele topic gaat over advies van een cab ;)
Mooi dat je voor een NNC gaat!

Heb je van ChapDDR de complete set incl games gekocht? Dan kan je wel al even vooruit met de games die erbij zitten.

@Cab: de verwarring is begrijpelijk :)
@Chap:Jup, met alle games. Moet'm alleen nog even ophalen.
 
Dank u allen voor de info, hij is binnen :mrgreen:

SX9HZQb.jpg


Binnenkort meer foto's in de Waiwai Gameroom. :character-beavisbutthead:
 
Back
Top