What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn uber bureau / PC

Akuma2000

TATE Mode Pilot
Joined
Dec 12, 2014
Messages
585
Reaction score
0
De laatste maanden ben ik bezig geweest mijn nieuwe computer.

Helemaal watergekoeld en in een Cross Desk gebouwd.

Vandaag de puntjes op de i gezet, kan er nu eindelijk op werken en gamen.
Maar moest vooral af, omdat ik de boel moest opruimen, zodat morgen rechts van het bureau een Vewlix-F cab geplaatst kan worden :twisted:

En het eind resultaat:

93hzRPV.jpg



Systeem aangezet:

9xoQ2bq.jpg


yQ87tM4.jpg


d9YsbuO.jpg


XUHar7z.jpg


J2maeE5.jpg


9BpxAI5.jpg


z9hcLaY.jpg


tDikENp.jpg




De awesome onderzetters die ik heb gekregen van http://www.femketoele.nl (heb bij haar de EVGA SLI bridge laten vergulden):

rCmYeq5.jpg


DspTDHt.jpg


GOq6HKG.jpg


De specs:
1x ASUS X99-Deluxe
1x Intel Core i7 5960x
1x Corsair Vengeance LPX 2800mhz
3x Gigabyte GTX980 N980D5-4GD 4096MB
1x Plextor M.2GM6e 512GB
1x Samsung EVO 500GB
3x WD 5TB SATA3 WD50EZRX
Hiermee kan ik wel menig arcade spelletje draaien :P

Zo dat was ie!
Heb ik nu weer mijn schaarse vrije tijd beschikbaar voor de sportschool en gamen (op de cabinet woohoo).

Hoe het allemaal in elkaar is gezet kan je hier lezen:
http://forum.highflow.nl/f34/freddys-cross-desk-16097/
 
WTF?? Wat een heerlijke manier van overkill. 3 Keer GTX980?? Haha, gekkenhuis. Veel plezier ermee ;)
 
Ziet er prachtig gemaakt uit...maar persoonlijk zou ik helemaal gek worden van zo'n bureau, teveel lampjes om m'n aandacht af te leiden.
 
Psykick":jcgu633c said:
WTF?? Wat een heerlijke manier van overkill. 3 Keer GTX980?? Haha, gekkenhuis. Veel plezier ermee ;)

8) Thanks!

cthulhu":jcgu633c said:
Ziet er prachtig gemaakt uit...maar persoonlijk zou ik helemaal gek worden van zo'n bureau, teveel lampjes om m'n aandacht af te leiden.

Thanks! Yes, daar heb ik rekening mee gehouden, mocht ik er genoeg van krijgen, met een druk op de knop gaat de meeste verlichting uit :)
Heb de verlichting ook zo geplaatst, dat het niet in mijn ogen schijnt als ik erachter zit.
 
Ik vind het prachtig. Ik hou wel van over de top casmodding.

1 vraag, waarom maar 1 scherm?
Als je toch zo'n Sli hebt, 3 schermen voor Battlefield, of een Racegame is echt geweldig.
 
waiwainl":3vnabwg5 said:
Maar een woord voor: impressive :mrgreen:

Dank je wel!

Da Dude":3vnabwg5 said:
Ik vind het prachtig. Ik hou wel van over de top casmodding.

1 vraag, waarom maar 1 scherm?
Als je toch zo'n Sli hebt, 3 schermen voor Battlefield, of een Racegame is echt geweldig.

Ik ben niet gewend om met meerdere schermen te werken/gamen, ben een oldskool alt-tab werker en werk zo efficiënter :P
En gamen vind ik ook prima op 1 scherm, hoef ik niet met mijn hoofd naar links en rechts te draaien (speel voornamelijk shooters) en speel zo scherper.
Had dus geen behoefte voor meerdere schermen en ben daarom voor 1 grote/brede gegaan van 34" :)

Heb wel een kleine MIMO schermpje erbij voor temperaturen en andere handigheden.
 
Very nice man! Wat een werk ook... Makkelijk om onderdelen te vervangen ?
 
Zou me niets verbazen als alle onderdelen er nog zelf uit schuiven als ze aan vervanging toe zijn :mrgreen:
 
Ik had nooit gedacht op dit forum te worden overtroefd door iemand met een nog debielere hobby dan de mijne.

Toch is die dag gekomen :mrgreen:

Het ziet er heerlijk nerdy uit. Maar dude, vergulden van een SLI bridge..? Really? Ik kan ook best anaal zijn op bepaalde dingen, maar dit zou ik zelf echt nooit bedacht hebben.
 
hahahah dank jullie wel.
@ Cageman, ik voel me vereerd xD

Idee van vergulden was van iemand anders, ik had het zelf goud gespoten.
Maar na 4 dagen was het nog niet droog en toen ik de Bridge op de kaarten drukte, liet ik vingerdrukken achter :(
Toen werd ik getipt om het te vergulden bij Femke (die naast goudsmit, ook casemodder is).
Erg nerdy idd, maar I Like! :D



Maar erge is... ik heb nog meer debiele hobbies.....

Een Nissan Nismo drift RC wagentje:

Uhyfx0E.jpg



Eeen FG Baja AWD Big Scale RC wagentje met Samba uitlaat:

q3KNbKr.jpg



Een Elcon Cleon MMX Big Scale RC wagentje:

KKxR56s.jpg



Een Honda CBR600F:

Mdh1mn2.jpg



En dan dit is wel mijn langstlopende hobby (vanaf mijn 17e), fitness!

WzgLiIB.jpg


veHFvV1.png


Maar tijd... :(
 
Is die fitness ruimte bij jou thuis?

Zo ja, help me herinneren geen ruzie met je te zoeken :mrgreen:

Ik heb trouwens exact dezelfde CBR600F gehad.. Jaren geleden verkocht. Lekkere fiets was dat!
 
Cageman":mvh5z5a5 said:
Is die fitness ruimte bij jou thuis?

Zo ja, help me herinneren geen ruzie met je te zoeken :mrgreen:

Ik heb trouwens exact dezelfde CBR600F gehad.. Jaren geleden verkocht. Lekkere fiets was dat!

Yes, mijn garage omgetoverd tot home mini gym.
En stalplaats voor mijn RC wagentjes en motor.

Enne ruzie lossen we op als echte mannen, met een potje Street Fighter!

De CBR600F is mijn eerste (vorig jaar April mijn rijbewijs gehaald en gelijk deze gekocht), oefenfiets hehe.
Maar het rijdt idd heel lekker! Ben niet van plan om het de komende jaren om te ruilen :)
 
Akuma2000":3bm8u3mx said:
Enne ruzie lossen we op als echte mannen, met een potje Street Fighter!
Ik ZUIG in fighters. Kun je me maar beter gewoon in elkaar rossen, da's sneller :)
 
Back
Top