What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn Project X

heel lang niks meer aan deze kast gedaan, stond een beetje stof te happen nadat we em schoongemaakt hadden.
Vandaag em maar weer een etage hoger verplaatst naar de kamer van mn zoontje.
Gelijk maar ook wezen passen voor de 26 inch lcd scherm die ik heb liggen maar die past niet is te breed.....
de mijne is de Samsung LE26S81B
Hoogte 447mm
Breedte 744mm
Diepte 81mm
dus maar weer op zoek naar een andere die wel er tussen gaat passen zonder iets aan te passen
 
Hoeveel te breed is hij? ls het gaan om milimeters of zelf een paar centimeter dan kun je ook besluiten om de kappen er af te halen om hem passend te maken.
 
7 cm is wel veel. De zwarte rand is volgens mij 4 cm en daaronder heeft de monitor een alu frame van 2 cm. 4 cm zou je dus wel kunnen overbruggen maar 7 is waarschijnlijk teveel. Je kan het even opmeten voor de zekerheid.
 
inderdaad heb gekeken dat als ik de kappen van de tv eraf zou halen het nog steeds niet zou passen. wordt toch maar een andere 26 inch scoren die rond de 66 cm breed is met een minder dikke rand zodat ik zonder de tv te slopen het erin kan hangen
 
vandaag weer na een lange tijd verder gegaan
before :
13903345_1041764629241920_2101068202185174635_n.jpg


after :
13920950_1041764669241916_6279961501394063597_n.jpg


dan met Sanwa buttons en joysticks (die nog niet vast zitten)
13886480_1041772562574460_1137268143208612934_n.jpg


Dan even testen op de arcade kast met mn custom MK move strip ;)
13876399_1041786479239735_3908049928339659119_n.jpg


en gelijk een foto van mn custom marquee die er al op zit :
13876312_1041786502573066_6102369959696192563_n.jpg


Dan wat volgende dingen :
onder die sega naomi plaat waar de buttons en joysticks in komen zitten rond de joysticks 4 pinnen met schroefdraad.
Als ik de joystick pas komen maar 2 van de 4 gaatjes overeen en kan ik het dus niet vast maken
wat is wijsheid : 2 pinnen mollen ? of in plaat van de joystick (als dat lukt) 2 gaatjes een stukje uitsnijden ?
Hebben jullie dat eens eerder meegemaakt en hoe heb je het opgelost ?

Dan heb ik natuurlijk ook wiring nodig voor de joysticks en buttons, iemand een idee wat / welke ik moet hebben
is er een kant en klare wiring ergens te koop zodat het plug en play is ?
er komen van die PS360 dingen in.
 
dat zou wel leuk zijn maar heb daar totaal het geduld niet voor :)
hou em gewoon zo en laat ik het eerst maar werkend krijgen en de lcd tv ophangen erin
 
dat is een goed plan. Misschien kan Chris hem wrappen (of hoe heet dat. NEt als bij auto's) Dat heeft hij wel vaker gedaan.
 
Back
Top