What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn Project X

Dr Doggystyle

TATE Mode Pilot
Ik heb te veel projectjes naast elkaar lopen (mn auto's, mn website, mn collectie beter displayen thuis)
Inmiddels is mn website redelijk klaar (www.mkkollectors.com) waar MK fans hun collectie kunnen showen
en heb ik weer een projectje erbij :

kwam tijdens het opruimen nog een xbox360 tegen met padhacks
die wil ik dus hiervoor gaan gebruiken en er moet een een lcd scherm in komen.
en hij moet zwart / wit worden.
het is nu nog in de schoonmaak fase :)

zo kreeg ik em (thx Hasan voor het mogelijk maken):
10300077_780054165412969_8151698897153742303_n.jpg


en toen ff wat fotos van de losse delen gemaakt before het schoonmaken :
11024736_780055182079534_1412669620824736946_n.jpg


1908387_780055208746198_7734061528267804521_n.jpg


20915_780055238746195_2352399496356217933_n.jpg


11082459_780055272079525_4101418620536189366_n.jpg


1796620_780055305412855_7122362411710774985_n.jpg


10922698_780055345412851_7378571528076604431_n.jpg


11082623_780055365412849_3255379261340366335_n.jpg


11082461_780055388746180_4027268932168114507_n.jpg


1531890_780055422079510_5490215331859845295_n.jpg


10250089_780055458746173_695925103906383684_n.jpg


Inmiddels zijn deze delen al schoongemaakt maar heb nog geen after fotos gemaakt.
de rest moet nog schoongemaakt worden

Na het schoonmaken knapt het echt een stuk op,
en het is ook heel cool om te zien hoe nou alles in elkaar steekt / werkt / los gaat
kwam van die vreemde torx schroeven tegen met een puntje erin,
daar heb ik inmiddels de juiste bitjes voor gescoord
en het is nog leuk om te doen ook,
zet gewoon mn zoontje aan het werk met het schoonmaken hehehehe

Ook moet ik na het spuiten ook nog gaan bekijken hoe en welk scherm ik hiervoor ga gebruiken en hoe dat gemonteerd gaat worden.
Als jullie daar enige tips voor hebben hoor ik het heel graag.
Misschien dat iemand als eens eerder zoiets hier gedaan heeft en ik het dan een beetje kan afkijken :)

ik zal proberen wanneer ik er weer mee verder ga regelmatig wat fotos te maken maar dat kan ff duren
 
Tof project! Heel benieuwd naar eind resultaat, lijkt mij leuk om te doen om zo'n oude cab weer modern te maken met een LCD, XBOX etc. :)
 
Hou ons op de hoogte. Een MK naomi. Ben heel benieuwd.

p.s. Je site ziet er mooi uit. Ik ben geen MK verzamelaar. Al speel ik graag de games. Maar ben altijd wel benieuwd naar verzamelingen van anderen. Mooi om te zien.
 
thx Robin
ben zelf ook heel benieuwd, eerste keer dat ik zelf iets ga spuiten dus wordt nog wat :)
een idd een MK Naomi zal goed bij mn collectie staan.

thx man, zat wel ff wat werk in om te maken en nu maar hopen dat veel andere MK verzamelaars hun collectie gaan posten, ook altijd leuk om te zien.
Ik heb zelf nog mn oude fotos erop staan, moet mn nieuwe nog sorteren en uploaden.
En dan ga ik een soort van archief maken zodat je van elk item een goede foto ziet en daar zal ik een gallery van maken
 
En dan ga ik een soort van archief maken zodat je van elk item een goede foto ziet en daar zal ik een gallery van maken

Dat heb ik gedaan met mijn 2k He-man collectie.
Ga dat nu nog doen van mijn Masters of the Universe 80's collectie.

gr,
Robin
 
nice
dat is ook wel cool He-man, heb nog een old skool He-man figure die vind ik het leukste.
ik heb nog een website www.drdmkm.eu das mijn MK Museum :) en daar is een gallery die ga ik helemaal opnieuw maken met nieuwe verse fotos
en op het forum ga ik ook alle info per figure neerzetten zoals release jaar, company die het gemaakt heeft en alle verschillende varianten
Daar komen ook de scans van de achterkant van de figures
Als dat allemaal klaar is zal ik met de games beginnen, das nog meer werk :)
ach zo blijf ik van de straat hehehehe
 
Dr Doggystyle":3god2zpp said:
Als dat allemaal klaar is zal ik met de games beginnen, das nog meer werk :)
ach zo blijf ik van de straat hehehehe
Precies. Lang leve de rare mannenhobby's :)
 
Cageman":q77hi4o0 said:
Dr Doggystyle":q77hi4o0 said:
Als dat allemaal klaar is zal ik met de games beginnen, das nog meer werk :)
ach zo blijf ik van de straat hehehehe
Precies. Lang leve de rare mannenhobby's :)

Anders wilden we alleen maar oefenen met kindjes maken.
 
thanks Arjan
dat vind ik ook het leukste lekker knutselen
is wel een hele klus.

Artwork wordt MKX en ook nieuwe MKX draak zoals je in het voorbeeld kan zien
er komt een xbox360 in en pas in juni gaan ze MKX op de xbox360 uitbrengen
14 april komt ie al op de XBOXONE en PS4 uit
Ga em natuurlijk alleen voor fighters gebruiken Tekken en MK :)
 
Back
Top