What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn nieuwe 'New Astro City'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ziet er strak uit op de foto man! Was dit je eerste keer spuiten? (no phun intended) En heb je kwaliteits verf gebruikt of gewoon eigen merk.

Congrats, Erg mooi! Maar waarom heb je de coin reject button wit gespoten? Ik persoonlijk zou wel de sideart missen. Dat maakt het helemaal compleet.

Je hebt me wel geinspireerd om m'n Naomi (en Astro) aan te pakken! Nu nog even beginnen. :)
 
goatboy":nnzgqtm6 said:
Ziet er strak uit op de foto man! Was dit je eerste keer spuiten? (no phun intended) En heb je kwaliteits verf gebruikt of gewoon eigen merk.

Congrats, Erg mooi! Maar waarom heb je de coin reject button wit gespoten? Ik persoonlijk zou wel de sideart missen. Dat maakt het helemaal compleet.

Je hebt me wel geinspireerd om m'n Naomi (en Astro) aan te pakken! Nu nog even beginnen. :)
Dit was voor mij ook de eerste keer Goatboy, maar ben op dit vlak gewoon handig aangelegd.
De coin reject maak ik ook misschien nog zwart dan springt het er net ff iets meer uit.
De sideart mis ik niet echt en wieweet kom ik ooit ergens een een mooie tegen.Heb er iedergeval totaal geen haast mee.
Heb motip gebruikt en dat is goede kwaliteits lak.

Het is gewoon zoveel mooier en als ik er ooit nog eentje bij zou kopen gaat daar zeker ook een nieuwe verflaag overheen.
Een tweede 'New Astro' zou niet misstaan naast deze beauty.
 
Durf het bijna niet te vragen ... maar heeft u deze ook in het groen? :mrgreen:

Maar erg netjes geworden!
 
Laaste keer gespoten (4 keer) en jongens jongens wat ziet dit er geil uit!

Het is dat ik beter weet , anders zou je toch denken ...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ziet er weer nice and tidy uit Marc , complimenten !
 
R2-2D":2ulmyfdb said:
Laaste keer gespoten (4 keer) en jongens jongens wat ziet dit er geil uit!

Het is dat ik beter weet , anders zou je toch denken ...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ziet er weer nice and tidy uit Marc , complimenten !
Ja je moet niet teveel nadenken Roy bij het lezen van deze zin haha :lol:
 
ruderudie":2or78cu3 said:
Zeer goed idee, zodra ik een achtertuin heb ga ik het ook zeker overwegen. Laat je opnieuw originele stickers drukken etc of ga je voor de new age look van hasan's cab?

Nieuwe art in bestelling Rudie :)
 
Back
Top