A
Anonymous
Guest
Vandaag eindelijk zover en ben echt happy met mijn cab
Het kost enige tijd en de nodige inspanning maar het resultaat mag er dan ook wezen al zeg ik dat zelf.
Na het spuiten;
Deze foto is alleen voor het spuiten:
na het spuitwerk:
Na alles te hebben aangesloten werkt alles weer perfect.
Misschien dat ik de bezel nog een laagje geef, maar voorlopig even uitgespoten.
-----------------------------------------------------------------------------
Ook maar eens begonnen aan het opknappen van m'n New Astro.
Ik heb het bij Hassan gezien op zijn fotos (beurs) en het ziet er zo onwijs gaaf uit, dat ik ook maar deze stap moest zetten.
Ik moest wel even de moed bij elkaar zoeken want eenmaal bezig met spuiten dan is er geen weg meer terug.
Maar alles met beleid en zeker geen haast maken, dan komt alles wel goed!
De New Astro was zeker niet in slechte staat maar er gaat niks boven een (splinter) nieuwe hehe.
Heb dus ook alles gedemonteerd en alleen het 'New Astro' logo en het logo op de cp netjes afgeplakt, maar alles sloten en andere rommel losgekoppeld.
Alles demonteren en daar gaat de nodige tijd inzitten:
Wat heb je nodig:
(rookt u veel???)
Nat schuren (arcade otaku tip) geeft zeker het mooiste resultaat!
Voor het spuitwerk:
Na primer:
Na 2 keer aflakken:
In actie:
En hier doen we het allemaal voor, 1 keer primer en 3 keer aflakken.(tussendoor natschuren)
Wauw wat is dit heftig!!!
Hij is wit
Moet alleen nog 1 keer de voorkant doen en de achterkant nog helemaal, maar helaas geen spuitbussen meer en momenteel ben ik erg high...haha
Ook de bezel pak ik aan en uiteraard volgens er weer pics en het eindresultaat.
Het kost enige tijd en de nodige inspanning maar het resultaat mag er dan ook wezen al zeg ik dat zelf.
Na het spuiten;
Deze foto is alleen voor het spuiten:
na het spuitwerk:
Na alles te hebben aangesloten werkt alles weer perfect.
Misschien dat ik de bezel nog een laagje geef, maar voorlopig even uitgespoten.
-----------------------------------------------------------------------------
Ook maar eens begonnen aan het opknappen van m'n New Astro.
Ik heb het bij Hassan gezien op zijn fotos (beurs) en het ziet er zo onwijs gaaf uit, dat ik ook maar deze stap moest zetten.
Ik moest wel even de moed bij elkaar zoeken want eenmaal bezig met spuiten dan is er geen weg meer terug.
Maar alles met beleid en zeker geen haast maken, dan komt alles wel goed!
De New Astro was zeker niet in slechte staat maar er gaat niks boven een (splinter) nieuwe hehe.
Heb dus ook alles gedemonteerd en alleen het 'New Astro' logo en het logo op de cp netjes afgeplakt, maar alles sloten en andere rommel losgekoppeld.
Alles demonteren en daar gaat de nodige tijd inzitten:
Wat heb je nodig:
(rookt u veel???)
Nat schuren (arcade otaku tip) geeft zeker het mooiste resultaat!
Voor het spuitwerk:
Na primer:
Na 2 keer aflakken:
In actie:
En hier doen we het allemaal voor, 1 keer primer en 3 keer aflakken.(tussendoor natschuren)
Wauw wat is dit heftig!!!
Hij is wit
Moet alleen nog 1 keer de voorkant doen en de achterkant nog helemaal, maar helaas geen spuitbussen meer en momenteel ben ik erg high...haha
Ook de bezel pak ik aan en uiteraard volgens er weer pics en het eindresultaat.