What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn nieuwe gameroom

legztec

Puzzle Mastermind
Joined
Sep 27, 2005
Messages
456
Reaction score
0
Ik woon sinds begin dit jaar in een wat ruimer huis en heb sindsdien beschikking tot dedicated gameroom. :D
gameroom.jpg


- De Naomi heb ik converted voor de xbox moet alleen nag wat knoppen toevoegen.
- De Superneo werkt wel maar moet nog een hoop aan gebeuren
- De kleine attomiswave blijft een oogappeltje maar heeft technisch nog wat tweaks nodig.

Heb nog het een ander te doen dus. :D
 
Ziet er echt zeer leuk uit man. Dat kleine cabje is gewoon dedicated hardcore!! Keep it up ;)
 
Heel erg mooi. Ik ben al een tijdje verliefd op die Neo cabs.. en die atomiswave.. wat een mooi ding. Zit daar een LCD in?
 
Dat mini cabje is echt geweldig! 8) Had em nog nooit helemaal af gezien. Mag je zeker trots op zijn!
 
Hoe game je daar op eigenlijk? Gezien de hoogte lijkt t me lastig voor een volwassen kerel. Wel erg mooi gemaakt!!
 
valt mee hoor.
Best comfortabel iegenlijk.
Ik ben zelf 1m80
photo15.jpg
 
Dat kleine cabje is echt prachtig, vakmanschap hoor! :D

Wat heb je verder allemaal nog in je gameroom staan? Consoles? Tapje?
 
nah een hoop projectjes in progress en wat opslagmogelijkheden :D
rotzooi dus :P
En t tapje zou ik ruilen voor kastje met paar lekkere whiskeys ^^
 
Wat vet! Van groot naar klein haha :-) Heb je op de 360 het Daifukkatsu theme gedownload? Ziet erg mooi uit igg.

Ik hoop in de nabije toekomst mijn eerste cab in huis te hebben.
 
is idd het daifukkatsu theme. :D
Gool luck met je eerste cab iig! al een idee wat voor een?
 
Back
Top