Da Dude
Nozomi Elite
Nu ik me NAC verkocht heb, en alweer een jaar mijn NNC heb. Leek mij het wel een idee om hier neer te zetten wat ik (leukste van de hobby) er allemaal op heb draaien.
Ik kan niet solderen of kernfusie, dus verwacht geen Beatmaster-p, Psykick of Cageman bouw verslagen. :mrgreen: gewoon simpel plug and pray werkzaamheden
Zo haalde ik mijn cab op bij Ronnie

als eerste heb ik de buttons verdubbeld, en aangepast naar 2p6b alles wit. de startbuttons vervangen voor 2 zwarte. Past beter bij de rest imo.

Ik kan niet solderen of kernfusie, dus verwacht geen Beatmaster-p, Psykick of Cageman bouw verslagen. :mrgreen: gewoon simpel plug and pray werkzaamheden
Zo haalde ik mijn cab op bij Ronnie

als eerste heb ik de buttons verdubbeld, en aangepast naar 2p6b alles wit. de startbuttons vervangen voor 2 zwarte. Past beter bij de rest imo.

