Da Dude
Nozomi Elite
Hier dan mijn eerste (en denk ik enige) Cabinet.
Van de 4 slaapkamers heb ik de kleinste gekregen voor al mijn spullen.
Ik heb hem nu maandje of 3, en mijn 2 kids en ik spelen voornamelijk Marvel vs. Capcom. ( off topic: Deeltjje 3 komt eraan op de PS3).
Ik zal zsm ook foto's posten van me handheld collectie.
Ben o.a. nog op zoek naar een neo geo pocket (zwart wit) met spel.