What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mijn derde prinsesje is gearriveerd ;)

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Nou jongens gister was het dan zover! Om 20.18 uur heeft Lara haar ogen geopend en ons verblijd. Wat zijn we met z'n allen enorm blij met de komst van ons derde wonder!

Met moeder en kind gaat het helemaal prima, hier een foto van Lara :D


Lara.jpg
 
Mooi poppetje Hasan! Hebben jullie goed gedaan!! Gefeliciteerd en geniet ervan. :D
 
Wow, gefeliciteerd Hasan, ze ziet er prachtig uit, helemaal geen gelijkenis met jou. :D
 
Gefeliciteerd, Hasan! Geweldige foto..!
 
Thnx guys, op naar nummer 4 hehe ;) Lijkt wel een beetje op mijn cabverslaving!
 
Aan de lopende band, alsof het nix is :D :D

maarreh... mooi kindje hoor,

het werkt dus nog allemaal goed daar 8)
 
Nogmaals gratuliere ouwe reus!
 
Gefeliciteerd... pfff 3e al... moet er niet aan 1 denken :)

Leuk man!
 
Back
Top