joeks":3ue79z8t said:Thanks, misschien toch maar eens doen dan. Kan je een JP 360 op engels instellen trouwens?
pooyan":3h3hb98n said:Ik ben het zat, ik bestel er nog één. Wel weer bij Play Asia, dat wel.
joeks":27eknu91 said:Die van mij van NCSX is twee dagen geleden geshipped (vanuit New York). Lijkt mij ook dat er iets mis is gegaan met de Play-Asia zending. Zal ze wel eens een mailtje sturen voor refund ofzo. Of laat ze Espgaluda II t.z.t. dan maar gratis opsturen![]()
joeks":3hm9ysta said:NCSX EXEMPLAAR! HIJ IS ER!! 5 dagen shipping vanuit New York![]()
SmokinJokerZz":tsoose3o said:Hehe, eindelijk is de postbezorger (TNT Post) bij mij op de zaak gekomen om MushiHimeSama Futurai 1.5 bezorgen maar allereerst moet ik de vervoerskosten / douane kosten nog te betalen.
Aangezien dat ik vandaag geen contant geld bij mij heb, moet ik maar tot en met morgen wachten.
Totaal kosten : 21,60 euro.
Ik hoop echt van harte dat ik MF 1.5 in het weekeinde kan gamen
Update :
Heb nu MF1.5 eindelijk in mijn bezit !!!