What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MF 1.5 xbox 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Heb eens zitten kijken en er zijn inderdaad veel muurbeugels voor platte schermen die een rotatiefunctie hebben. Opgelost.
 
Staat nu ook vermeld bij Play-Asia dat de game regio vrij is.

Straks 1 grote 'shmup' tournooi, want volgens mij halen veel Nozomi leden deze game.
De opties liegen er ook niet om en de game is te taten en heeel veeel meer.
 
OMG :shock: :shock: :shock: Wat een ubervet spel is dit zeg!! Ongelooflijk kikke!! Ik ben helemaal nog niet zo een Cave fanatic, maar ik begin wel steeds meer respect te krijgen voor deze gasten, vooral deze port is wederom grafisch superieur boven de Arcade versie en dat maakt toch echt het grote verschil. Het is met Death Smiles begonnen en het wordt alleen maar gekker. Wat er allemaal op je netvliezen komt is echt waanzin en het speelt als een droom.

Ik heb nog niet heel veel gespeeld, maar moest dit toch even kwijt. De laadtijden zijn ook nihil en dan heb ik hem nog niet eens op mijn schijf gezet 8)

Als het zo doorgaat met deze ports dan is er nog heel wat vets om naar uit te kijken hehehe.... :lol:
 
Nog een paar daagjes wachten, dan kan ik eindelijk MF 1.5 spelen :D

Ik kijk naar dit spel meer uit dan naar CoD MW 2 !
Een echte shmup festijn :)
 
Goed om te zien dat de laadtijden kort gehouden zijn. Zo hoort het ook bij een arcade titel als deze. Ben echt blij dat ze eindelijk hebben gekozen om dit soort spellen regiovrij te maken. Kost ze niets extra's en levert een hoop blije gezichten op in de community.

Ik denk er vrij sterk over om deze te gaan halen, maar twijfel nog een beetje wegens tijdgebrek.

Hij is nu zo'n 53 euro bij PA, zeker betaalbaar in combo met een coupon. Coupon codes kun je natuurlijk vinden bij www.play-asia-coupon.com
 
Goeie tip van de coupons ;) Heb het nu niet meer nodig, maar goed voor een volgende! En niet twijfelen, maar kopen!
 
Ik snap alleen niet waarom de ontwikkelaars geen optie inbouwen voor een zwarte achtergrond, i.p.v. die 'wallpapers'...... :roll:
 
Ohjee weer zo'n spel? Dezelfde reden waarom ik het niet trek met de xbla port van garou :roll: :x
 
Damn zou er bijna een X360 voor kopen, maar om nou voor 1 game te doen ... wacht nog wel even tot er meerdere van dit soort shmups regiovrij beschikbaar komen.
 
Geloof me, het is echt voor dit ene spel al waard om een 360 te kopen. 2e Hands 360 kan je voor 100 Euro al op de kop te tikken, dan nog het spel voorn 60 en je hebt voor 160 Euro de tijd van je leven. Als jer dan ook naagaat dat het board, waar alleen de arcade versie op staat tussen de 600 en 800 Euro kost volgens mij, ben je spekkoper hehehe....
 
Nogmaals, Futari 1.5 PCB is niet te vergelijken met een console port! Ben wel blij voor jullie hoor. :twisted:
 
goatboy":b2at5rwy said:
Nogmaals, Futari 1.5 PCB is niet te vergelijken met een console port! Ben wel blij voor jullie hoor. :twisted:

Ja dat klopt idd, hij is minstens 600 Euro duurder :shock: :shock: en je krijgt er een net zo harde tokus van :twisted:
 
goatboy":3tasb39j said:
Nogmaals, Futari 1.5 PCB is niet te vergelijken met een console port! Ben wel blij voor jullie hoor. :twisted:
Nou als hij net zo is als DS of nog beter dan mogen we zeker niet klagen.
Ondanks ik Futari (nog) niet heb als pcb board ben ik wel blij met een port als deze, want de prijs gaat zeker zakken, bedoel dat zie je al bij DS.
Natuurlijk blijf je altijd mensen houden die alleen voor arcade only gaan en houden Cave games wel een bepaalde waarde vast.
Ook wel fijn om te weten mocht je ze ooit eens verkopen.

Moet wel zeggen dat ik DS meer op m'n cab speel dan op m'n 360, op 1 of andere manier speelt het gewoon fijner en deze game(s) zijn gewoon bedoeld voor de arcade's.
En nee het is geen optie voor mij om een 360 onderin m'n cab te leggen en een gehackte pad onder m'n cp, speel hem dan liever achter een getate lcd.Voelt gewoon niet goed en heb het zelf gewoon gehad met al die rommel in een cab. (mame,DC,360 en die andere crap)

Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Dit is al een hoop geld en meer heb ik ook gewoon niet voor een game over, hoe goed hij ook is.Bedoel moet wel met beide benen op de grond blijven staan :)
 
almighty":qmvatf3e said:
Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Dit is al een hoop geld en meer heb ik ook gewoon niet voor een game over, hoe goed hij ook is.Bedoel moet wel met beide benen op de grond blijven staan :)

Hoeveel Cave games heb je nu al Marc? ;)
 
goatboy":2vulp5jq said:
almighty":2vulp5jq said:
Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Dit is al een hoop geld en meer heb ik ook gewoon niet voor een game over, hoe goed hij ook is.Bedoel moet wel met beide benen op de grond blijven staan :)

Hoeveel Cave games heb je nu al Marc? ;)
Dat wel eingelijk best wel mee Henk 😉
Death Smiles (kit), Espgaluda, Mushihime Sama en Esp,Ra,De.
Best bescheiden als zeg ik het zelf, heb Ibara en DDP DOJ verkocht.Ibara i.v.m de Raizing style, en DDP DOJ omdat deze game stervens moeilijk is en het type game mij ook niet echt meer boeit.
Als er nog wat cave games bijkomen dan zal het Futari of Espgaluda II worden.Hoewel Gunwage mij ook erg aanspreekt.

Momenteel ben ik bezig mijn oude side scrollers terug te verzamelen.(TMHT/Final Fight/Double Dragon etc.) :)
Had ze ooit eens gehad en toen weer verkocht, ach ja zo blijf je bezig he? :D

Ook de hele Striker collectie en de GNet de deur uit, zijn leuke games maar je pakt ze gewoon te weinig en het is gewoon zonde als ze dan alleen maar in een bak liggen.
Ik ben echt een gamer en als de games bij mij gewoon te weinig speeluren krijgen en ik niks heb met de games verkoop ik ze liever, zijn altijd wel weer mensen blij mee te maken.
 
Dat valt inderdaad wel mee en maakt ook niet uit dude!. Wist niet dat je DDP DOJ en Ibara verkocht had. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar. Heb ook veel verkocht de laatste tijd en boards zoals, Psikyo, G-Net en ST-V etc. kun je zeker wel missen. Ben ook niet echt een verzamelaar dus.

Speel zelf de laatste tijd veel Futari 1.5, R-Type II en Under Defeat. En af en toe UO Poko en Star Trigon. Allemaal arcade versies natuurlijk. 😉
 
goatboy":z9jmu2f1 said:
Dat valt inderdaad wel mee en maakt ook niet uit dude!. Wist niet dat je DDP DOJ en Ibara verkocht had. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar. Heb ook veel verkocht de laatste tijd en boards zoals, Psikyo, G-Net en ST-V etc. kun je zeker wel missen. Ben ook niet echt een verzamelaar dus.

Speel zelf de laatste tijd veel Futari 1.5, R-Type II en Under Defeat. En af en toe UO Poko en Star Trigon. Allemaal arcade versies natuurlijk. 😉
Maare, hoeveel Cave games heb jij nu eigenlijk Henk :roll:
 
Ibara, Dodonpachi, ESPGaluda, Futari 1.5

Denk niet dat ik er 1 gemist heb. 😉
 
Nice!

Zeker Futari 8) , al een idee wat je volgende Cave titel gaat worden?
 
Futari 1.5 is echt fantastisch maar verder dan het begin van level 4 kom ik nog niet. Speel altijd maar met 1 credit.

Volgende Cave PCB's zouden Galuda II of Pork kunnen zijn. En misschien DS of Mushi. Tis maar net wat op je pad komt. De meeste Cave PCB's interesseren me eigenlijk wel. :)
 
Back
Top