What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal topic

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Mittens666":1qb41out said:
GWAR":1qb41out said:
Mittens666":1qb41out said:
zoals al eerder gezegd ieder zijn eigen smaak!!!!!! Zo kan je dus ook zeggen dat mijn post over depeche mode niet thuis hoort in dit forum :P

Depeche mode hoort niet thuis in dit forum

Dat zei ik dus al zorg jij nu maar dat je de verdediging zaterdag tegen de naluk dicht houd :P

Als jij octaaf nou eens leert hoe ie moet scoren spelen we ten minste niet iedere keer gelijk!

Neem jij je wondersloffen nou maar mee, dan metsel ik dat goal wel dicht!!

Zouden weer eens Pantera in de kleedkamer moeten hebben. Geloof dat Ken de laatste keer als een Punk het veld in ging ( en stond te schreeuwen als Philcore in de goal) en Okkie een ei ter grootte van een kokosnoot op een keeper zijn been veroorzaakte.

Ja ok maar goed wie neemt er een mooie cd spelert mee dan????

14.11.2005: German record label Nuclear Blast is releasing Immortal "Sons Of Northern Darkness - Deluxe Edition" on November 18th. Tracklist:

CD:

One By One
Sons Of Northern Darkness
Tyrants
Demonium
Within The Dark Mind
In My Kingdom Cold
Antarctica
Beyond The North Waves

DVD:
Wrath From Above
Damned In DVD
One One
Tyrants (Part 1)
Tyrants (Part 2)
Solarfall
Beyond The North Waves

The live footage was recorded with handy cam while mixing FOH by Achim Köhler 2nd of May 2003 during the metal gods tour in USA, New York, live at B.B.Kings.

Ow, jij bedoeld deze jongens :

immortal.jpg

Zal wel weer schijt gevonden worden maar ik luister graag in de auto naar Crossfade (de amerikaanse, niet de zweedse). Aangezien ik niet zo thuis ben in de metal wereld doe ik een gok dat het nu-metal is maar zeker weten doe ik het niet...

Chuckie norris wat een Pisvinger!!!!

Las net op internet dat Enslaved ook de studio ingaat voor een nieuw album

Die van Dissection komt uit dit voorjaar maar de datum is nog niet bekend!

Ik luister van de meest extreemste underground death metal en grindcore tot relaxte lounge en drumm n bass 8)
Zelf ben ik een drummer, alleen het dubbel bass gaat niet zo lekker maar blastbeats lukt me aardig. Zit in een hardcore/metal bandje met 2 vrienden.. gewoon jammen voor de lol maar verder niet serieus... nog geen nr's/site/mp3's etc ;)

Ik luister ook veel metal de laatste tijd, maar dat ook pas sinds een half jaar of zo :)

Children Of Bodom vind ik de vetste band, maar ik luister ook weleens naar Soulfly, Ayreon, Cradle Of Filth, Dragon Force, Ill Nino, Metallica, Murderdolls, Pantera en soms Slipknot. Maarja, het blijft vooral Children, was ook naar een concert van ze geweest vorig jaar in Tilburg :D dat was vet! En tsja... voor de rest luister ik nog Dir En Grey, maarja ik weet niet of ik dat onder metal moet plaatsen, sommige nummers zijn wel heel hard enzo, maar wel vaag, Gazette heb ik wel echt een metal nummer van, das ook een Japanse band.

Voor iedereen die deze nieuwe albums nog niet gehoord heeft:

"Check de nieuwe van Satyricon, Dissection en Enslaved uit!" En snel een beetje......

Axl Rose gearresteerd na vechtpartij

STOCKHOLM - Guns N' Roses-zanger Axl Rose is dinsdagochtend in Stockholm opgepakt na een vechtpartij met een hotelbeveiliger. Een politiewoordvoerder bevestigde dat de Amerikaanse artiest is gearresteerd, maar wilde verder niets zeggen. Dat hebben Zweedse media gemeld.

Volgens een andere politiebron zat de rockster een paar uur later nog steeds dronken in zijn cel. Rose zou worden aangeklaagd voor beschadiging van spullen, het aanvallen van een beveiligingsman en het bedreigen van de politie onderweg in de auto naar het politiebureau.

Ook het hotel waar het incident gebeurde, bevestigde de vechtpartij. De 30-jarige bewaker is in zijn been gebeten en naar een ziekenhuis gebracht, meldde de krant Aftonbladet.

Kan die eikel het weer eens niet laten. Het optreden op Graspop met zijn fop GNR was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Jammer het was zo'n gave band vroeger.

Back