What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal topic

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Mountains of Might - Immortal

Van Blizzard Beasts.

Icy peaks, as far as the eye can seeeeeeeeee
I reign this place alooooooonnne

Hahahaha, schitterende teksten die jongens. Mooi antennes ook op een zeker Sons of Northern Darkness cd :twisted: :twisted: :twisted:
 
hmm joah metal gaat er lekker in :D

maar dat kan echt vanalles zijn, ook dingen die niet echt meer als metal gezien worden.

om een kleine greep te doen:

Nightwish (eerste 3 albums blijven de beste ^^)
kamelot
darkwoods my betrothed
Dimmu borgir
cradle of Filth (ja iedereen vind die commercieel, ik slaap daar gewoon goed mee :))
Finntroll
Moonspell
Sonata arctica
judas priest
amon amarth
apocalyptica
belgian asocialitiy (is punk maar kon het ni laten, beste die er is uit vlaanderen en omgeving ^^)
Dark Tranquillity
Hammerfall
Rammstein
Sepultura (in those good old days)
Dragonforce

da is het zo'n beetje... veel te brede interesse
Volgend jaar hopelijk is naar Wacken, Graspop viel wa tegen dit jaar (te warm en te weinig water :roll:)
 
legztec":uvty05l5 said:
I.v.m. mijn omstandigheden heb ik even flink lopen graven in mijn muziekverleden.
Ik luister echt alles wat muziek moet voorstellen maar in deze situatie had ik wat nodig waar ik mijn agressie op kwijt kon.

Even een kleine greep cd's uit mijn mood nu.

Carcass - Heartwork
Sepultura - Chaos A.D.
Amorphis - Tales of a thousand lakes
Nocturnus - The Key
Limp Bizkit - Nookie
Linkin park - hybrid theory
Metallica - Black
Iron maiden - Powerslave
Judas Priest - Painkiller
Nightwish - Once
Within Temptation - Mother Earth

Limp Bizkit??? We hadden het toch over metal!
 
IMMORTAL frontman Abbath (real name: Olve Eikemo) has reportedly joined forces with original IMMORTAL drummer Armagedda, ENSLAVED guitarist Arve Isdal and GORGOROTH bassist King in a brand-new project dubbed simply I.

The group have finished writing two-thirds of the material for their upcoming full-length debut, which will feature lyrics written primarily by former IMMORTAL guitarist Demonaz (real name: Harald Nævdal).

The band, who expect to enter the studio before the end of 2005, are said to be contemplating making several festival appearances next year. More information will be made available soon.


Voor de liefhebbers van Abbath en trawanten. Ik ben benieuwd wat dit voor moois zal brengen.

:twisted:
 
Dan eindelijk de cd van Fantomas gekocht na een wervelende show een maandje geleden in CLUB QUATTRO hier in Shibuya.
Fantomas is de band van oud Faith no More zanger Mike Patton en Slayer drummer Dave Lombardo. Op de cd staan 30 nummer, waarvan een nummer gemiddeld niet langer dan 2 minuten duurt. Vage shit maar zeker te pruimen!
fantomas_suspended.jpg
 
Ik heb er wel eens van gehoord schijnt nogal expirimentele shit te zijn!!!!

Ik wil van de week ff de nieuwe cd van Depeche Mode kopen ook al is dat geen metal is het wel super gave muziek!
 
Ralph":30f5xgfz said:
IMMORTAL frontman Abbath (real name: Olve Eikemo) has reportedly joined forces with original IMMORTAL drummer Armagedda, ENSLAVED guitarist Arve Isdal and GORGOROTH bassist King in a brand-new project dubbed simply I.

The group have finished writing two-thirds of the material for their upcoming full-length debut, which will feature lyrics written primarily by former IMMORTAL guitarist Demonaz (real name: Harald Nævdal).

The band, who expect to enter the studio before the end of 2005, are said to be contemplating making several festival appearances next year. More information will be made available soon.


Voor de liefhebbers van Abbath en trawanten. Ik ben benieuwd wat dit voor moois zal brengen.

:twisted:

Het zal wel weer een strenge WINTER worden.......
 
Ralph":19076hrw said:
legztec":19076hrw said:
I.v.m. mijn omstandigheden heb ik even flink lopen graven in mijn muziekverleden.
Ik luister echt alles wat muziek moet voorstellen maar in deze situatie had ik wat nodig waar ik mijn agressie op kwijt kon.

Even een kleine greep cd's uit mijn mood nu.

Carcass - Heartwork
Sepultura - Chaos A.D.
Amorphis - Tales of a thousand lakes
Nocturnus - The Key
Limp Bizkit - Nookie
Linkin park - hybrid theory
Metallica - Black
Iron maiden - Powerslave
Judas Priest - Painkiller
Nightwish - Once
Within Temptation - Mother Earth

Limp Bizkit??? We hadden het toch over metal!

Hahah
Je bent al de 2de die commentaar heeft op een uit de lijst.
Eerst linkin park en nu limp bizkit.
Ieder zijn smaak 😉
Tja sorry zoals eerder vermeld luister ik alles.
Dus ook (een nu ga ik vloeken in jullie ogen :lol: )
Alles van Tiesto (als DJ niet als producer)
Armin van buren
Robbie Williams
Racoon
Alle Ruffneck en Cenobyte platen (Uit mijn gabbertijd)
Prodigy
Kelly Clarkson
Black eyed peas
Helloween
Neophyte
Dune
RMB (Nee niet de stijl verkeerd geschreven maar de duitse rave formatie)
Outcast
Bond
Camille Saint-Saëns - Danse Macabre
Samuel Barber - Adagio for Strings
Carl Orff - o fortuna
Ost van Starwars clonewars
Acda en de Munnik
(En dit is nog een kleine greep uit mijn diversiteit)

Nou ok jongens spuw maar :lol:

Ow en mijn absolute favoriete muziek is van The Crystal Method.
 
Zoals hierboven; ik luister ook echt veel muzieksoorten en kan in elke muzieksoort BIJNA wel altijd een goed nr vinden..
Maar over het algemeen is het Rock, Punk(!!!), Punkrock, Metal, Heavymetal, Hardrock en wat oudere nummers qua Rock ^^
 
Ik ben wel benieuwd naar dat project van Abbath! Verder zitten we nog steeds met smart te wachten op nieuw werk van Slayer Satyricon en Dissection!!!!!
 
legztec":1fv7kbl0 said:
Ralph":1fv7kbl0 said:
legztec":1fv7kbl0 said:
I.v.m. mijn omstandigheden heb ik even flink lopen graven in mijn muziekverleden.
Ik luister echt alles wat muziek moet voorstellen maar in deze situatie had ik wat nodig waar ik mijn agressie op kwijt kon.

Even een kleine greep cd's uit mijn mood nu.

Carcass - Heartwork
Sepultura - Chaos A.D.
Amorphis - Tales of a thousand lakes
Nocturnus - The Key
Limp Bizkit - Nookie
Linkin park - hybrid theory
Metallica - Black
Iron maiden - Powerslave
Judas Priest - Painkiller
Nightwish - Once
Within Temptation - Mother Earth

Limp Bizkit??? We hadden het toch over metal!

Hahah
Je bent al de 2de die commentaar heeft op een uit de lijst.
Eerst linkin park en nu limp bizkit.
Ieder zijn smaak 😉
Tja sorry zoals eerder vermeld luister ik alles.
Dus ook (een nu ga ik vloeken in jullie ogen :lol: )
Alles van Tiesto (als DJ niet als producer)
Armin van buren
Robbie Williams
Racoon
Alle Ruffneck en Cenobyte platen (Uit mijn gabbertijd)
Prodigy
Kelly Clarkson
Black eyed peas
Helloween
Neophyte
Dune
RMB (Nee niet de stijl verkeerd geschreven maar de duitse rave formatie)
Outcast
Bond
Camille Saint-Saëns - Danse Macabre
Samuel Barber - Adagio for Strings
Carl Orff - o fortuna
Ost van Starwars clonewars
Acda en de Munnik
(En dit is nog een kleine greep uit mijn diversiteit)

Nou ok jongens spuw maar :lol:

Ow en mijn absolute favoriete muziek is van The Crystal Method.

Van mij mag je alles luisteren wat je wil maar vond een aantal bands waarbij 1 grote wannabe band in het bijzonder toch niet zo passen. In het bovenstaande rijtje kan ik overigens ook niet veel vinden wat op metal lijkt maar dat maakt verder ook allemaal niet uit. Het eerste rijtje vertegenwoordigd overigens nog wel een aantal METALbands. Verder enjoy jouw muziek!
 
Dus hoort die post niet thuis in deze topic want het gaat over Metal!!!!!
 
Mittens666":1xdq6axy said:
Dus hoort die post niet thuis in deze topic want het gaat over Metal!!!!!

Nou sorry hoor.. :P

Het ging er mij even om dat er commentaar op de "wannabe" bands was uit mijn metal lijstje.
Met die lijst gaf ik aan dat ik naar alles luister en die commerciele bands dus ook in mijn metal lijst voorkomen.

En natuurlijk is het leuk om na commentaar te krijgen ff een schepje er bovenop te doen.
Ff op wat extra teentjes gaan staan :twisted:
 
zoals al eerder gezegd ieder zijn eigen smaak!!!!!! Zo kan je dus ook zeggen dat mijn post over depeche mode niet thuis hoort in dit forum :P
 
Luister nu System of a Down, het eerste album en Toxicity van System of a Down.
Het blijven imo de 2 beste albums ^^
 
Mittens666":j9fh9ypg said:
zoals al eerder gezegd ieder zijn eigen smaak!!!!!! Zo kan je dus ook zeggen dat mijn post over depeche mode niet thuis hoort in dit forum :P

Depeche mode hoort niet thuis in dit forum
 
Zo daar hoor je het, niet eens alleen niet in deze topic, maar gewoon op het hele forum...weg met die waardeloze troep.
 
Ken":240ksn4f said:
Zo daar hoor je het, niet eens alleen niet in deze topic, maar gewoon op het hele forum...weg met die waardeloze troep.

Dat vind jij!!!!! Depeche Mode is totaal geen troep!!!!
 
GWAR":rqi99owh said:
Mittens666":rqi99owh said:
zoals al eerder gezegd ieder zijn eigen smaak!!!!!! Zo kan je dus ook zeggen dat mijn post over depeche mode niet thuis hoort in dit forum :P

Depeche mode hoort niet thuis in dit forum

Dat zei ik dus al zorg jij nu maar dat je de verdediging zaterdag tegen de naluk dicht houd :P
 
Back
Top