What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal Gear Solid 4

Wat ziet dat er heerlijk uit! Grafisch is het erg goed. Wel grauwig en kaal. Maar de sfeer vind ik erg goed. En ook de gameplay ziet er goed uit.

Pornoboekjes kijken :D
 
Het ziet er inderdaad gruwelijk mooi uit, maar op één of andere manier mis ik die mgs sfeer van de vorige games.
 
Echt jaw droppin' mooi is dit zeg. Maar zoals Day al zei, de sfeer is anders. Nu is het toch echt een warzone waar hij in terecht komt en niet meer infiltration in een basis ofzo. Veranderd wel een hele hoop aan de sfeer dan, maar echt, nog steeds wel echt een MG vibe.

En wat dan te verwachten van Metal Gear Online? Die screens zagen er ook gruwelijk uit.
 
Wat een eye-candy zeg!!! Zou er bijna een ps3 voor kopen :D Kojima en co. gaan echt een killer-titel uitbrengen.... Er zit idd een ander sfeertje in, hopelijk is dit deel beter dan deel 3, want afgezien van de graphics vond ik qua besturing het een beetje anders vergeleken bij deel 2, wat mij toch niet echt lag. Ga binnenkort maar weer eens verder, misschien dat het even moet wennen. Maar geloof wel dat MGS4 zal zorgen voor een verkoopboost van de ps3.
 
jah man zou er ook bijna een ps3 voor kopen nu nog gta erbij hehehehhe.

die camo is echt humor.,
 
Ik vind veel animaties zoals het kruipen, rennen, rollen en springen enzo heel erg teleurstellend. PS2 animaties (wat alweer geryclede Ps1 animaties waren), maar dan in HD. Het is wel zo dat je hierdoor meteen MGS herkend maar het oogt samen met die 'humor' in deze tijden wat lomp en achterhaald. Het is net of je een tekenfilmpje zit te kijken. Ik was niet echt heel kapot van de trailer. MGS kan eigenlijk niet meer op deze manier verder. Het enige toffe vind ik de CQC. Maar die shit als fouilleren enzo wordt die in de praktijk vast weer een gimmick die niet zo heel useful is, MGS had imo altijd teveel van die gimmicks; van die dingen die er voor de leukheid inzaten maar niet echt hielpen. Neem bijvoorbeeld de helft van het wapenarsenaal...

Ik ben alleen wel heel geinteresseerd in het verhaal, de game laat me verder vrij koud. Sony mag hem ook wel exclusive houden.

Ik heb ook de RE5 trailer gezien, dus dat kan ook meespelen want die game blies me nou echt weg. MGS kan trouwens wel een RE achtige overhaul gebruiken...
 
Oh, oh, oh.. Ik ben het absoluut niet met je eens R-Type. De animaties van Snake vind ik juist ziekelijk goed. Welke game heeft nou zulke animaties?
 
Heb de vid net ook gezien en heb zeker zin in deze game. Al is het alleen al om de vieze smaak van deel 3 uit mijn smoel te spoelen...
 
Rano":96zjwody said:
Oh, oh, oh.. Ik ben het absoluut niet met je eens R-Type. De animaties van Snake vind ik juist ziekelijk goed. Welke game heeft nou zulke animaties?

Serieus? Ik vind dat kruipend rennen en dat van staan naar bukken gaan irritant slecht lijken. Het is precies MGS2/3. Het is in principe gewoon de MGS stijl, maar vandaag de dag vind ik dat niet echt meer passend lijken. Het is voor mij gewoon te cartoony. Zo zijn er veel andere mensen die bijvoorbeeld turn based in deze generatie niet meer trekken, zo kan ik niet meer tegen deze stijl en dit cornygehalte.

Het spel zal door het verhaal ook wel heel interessant worden, en de zeer uitgebreide CQC gameplay lijkt een winner te zijn, maar die lompheid...
 
Zoals iedereen nu wel weet, komt Kojima naar de Leipzig game convention. Hij zal een nieuw project aankondigen in het mgs universum en ook zal hij een mysterie guest meenemen. Rarara, wie is die mysterie guest?
 
Nog een weekje en dan is MGS4 uit. Bezoek trouwens geen MGS4 topics op grote websites, overal zijn dikke spoilers over onder meer de Patriots, en eigenlijk het hele hoe en wat. Wat ik heb opgevangen zit overigens wel ijzersterk in elkaar, alles gaat in deze game beantwoord worden.
 
Ik loop er iig wel weer warm voor. Ga em volgende week zeker kopen. Hoop dat ie wat interessanter is dan Snake Eater. Heb deze nl. niet uitgespeeld vanwege het oude camerasysteem en langdradige verhaal.

Vandaag wilde ik nog een handtekening scoren van Kojima, maar op moment van schrijven stond er ca. 2000 man in de rij!!! WTF :)
 
:lol:

Gameholic, overdrijven is ook een vak 😉 . Het waren er als het goed is ongeveer 300-400, echt niet meer, maar ook drukker dan ik in eerste instantie dacht. Ik dacht echt dat het er max 100 zouden komen. Was ook te laat voor een handtekening, maar toch wel vermaakt met een paar andere gasten die ook zaten te wachten.

Viel mij trouwens op dat de pers toch niet aparte tijd kregen met Kojima, want die stonden ook gewoon asociaal voor te dringen tijdens dit gebeuren.

Hier nog een fototje. Helaas niet van de goede kant.

 
Oh oh oh wat is Metal Gear Solid 4 strak mensen.

We hebben slechts 2 uurtjes kunnen spelen vandaag (forumlid Gwar en ondergetekende), maar het beloofd zeer veel goeds.
 
vandaag binnen gekregen en gelijk al 6 uurtjes erop zitten...zo verrot vermakelijk deze game!
 
Is ie tof ja?

Ik ga em morgen halen! Eindelijk eens even genieten weer van een game ...
 
Ik ben blown away.

Wat een sfeer, ongekend!

Ik kan niet wachten om deze game totaal binnenstebuiten te spelen! :D
 
Back
Top