What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mening poll: Nieuwe generatie is hier?

Ken

High Score Hunter
De aankondiging van de PSP GO! is de eerste aankondiging van een nieuwe generatie consoles/handhelds.

Eens/oneens?

504x_PSP_GO_007.bmp.jpg
 
Ziet er, zoals veel dingen van Sony, weer gelikt uit... PSP vind ik een waanzinnige handheld-gamemonster dus ik vermoed dat dit wel goed komt. Wil em eerst wel even in handen hebben... 8)
 
Zonder echt de specs te weten (waarom zou hij beter zijn dan de huidige PSP), lijkt hij op een PSP die ingekort is door de knoppen eronder uit te laten schuiven. Weet niet of dat qua vasthouden/gamen een verbetering zal zijn?
 
Volgende generatie no way, gewoon een uitgebreidere hardware revisie van de same old psp.
 
PSP turned gadget vind ik, niks nieuws onder de zon. Maar goed, ze moeten mee met de vernieuwingen die Nintendo de DS geeft.
 
psp goes i-pod, niet echt boeiend als er dezelfde soort games op uit blijven komen imo.
 
Games downloaden is de toekomst en het gaat er al snel aankomen, er is al een console waarbij je games download voor online play.
 
Tja ik snap het niet hoor, als je zelf je games op memstick gooit laden ze 10x sneller en gaat je batterij ook nog langer mee omdat die klote umd drive niet moet draaien/seeken. Als sony dat nu ook eens doet... (jaja, back to cartridge basically)
 
Nieuwe generatie niet maar wel updates van hardware etc. zoals idd de PSP GO of Slim PS3.

Ik vind de PSP Go er wel raar uitzien. Lijkt wel of ie niet lekker in de hand gaat liggen (krampachtig met die analoge stick)
 
Back
Top