What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Men DK projectje + kraylix custom build

Veel belangrijker dan de PC is de juiste Mame built. Kies je niet de goede mame built, dan spelen alle games ruk, zelfs op de krachtigste PC.

Ben ondertussen maar aan men vewlix clone begonnen :D

Dit wordt dus de kast die de nieuwe Killer Instinct zal draaien binnenkort

Zal het resultaat hier wel eens posten ook al zijn er hier zovelen die er tegen zijn :mrgreen:

Dit is het resultaat na een klein dagje knutselen
Hoop hem volgende week gelijk in elkaar te hebben daarna kan het plamuren en gladschuren beginnen voor ik hem in de primer zet

DSC_3067_zpsaa352b21.jpg

Denk dat ik de richting in ga om hem zoals deze te maken

pgalleryIMG_4963_zpsdba3d564.jpg

maar dit staat me dan ook wel aan :D

img_74161-e1303702149733_zpsbfd510db.jpg

PS:DLX die vewlix clone kasten die jij daar in de foto laat zien zijn dan ook wel de lelijkste die je kon vinden.
Groeten

Nick

Nuja die Dk kast staat wel te koop maar heb nog niet veel reactie gekregen, zou best kunnen dat ik hem één van de dagen er gewoon weer afhaal en zelf houd :-)

Groeten

Stiekem vindt ik het leuk dat je er mee door gaat hoor ;) Zie graag bouwprojecten al blijf ik onveranderd in m'n standpunten.

Die DK moet je gewoon niet verkopen. Niks mooiers dan een DK in huis ;)

Bouw verslagen vind ik super om te zien, En dat je ermee doorgaat. Gewoon doen.
Maar een cab bouwen vergelijk ik met een coverband. Of doe het HEEL goed, of doe er iets speciaals mee, en anders gewoon niet.

Ik ga je topic volgen. Hoop dat er een vette clone uitkomt.

Thx

Ik ga proberen om deze kast zo goed en zo best mogelijk af te werken deze komt tenslotte beneden in de woonkamer te staan,

Groeten

Even een vraagje voor Vewlix bezitters,

Zijn de kanten van de cab volledig rondom schuin afgefreesd zowel binnenkant als buitenkant?

Alvast bedankt

Groeten

Kan het niet zo zien,

Ik zit momenteel op een smartphone te surfen,
Ik zie wel dat de buitenkant en binnenkant is afgeschuind maar is die hoek even groot langs binnen als buiten?

En kan je me ff zeggen of de achterkant ook afgeschuind is :-)

Alvast bedankt

Groeten

Ik heb het volledige sketchup file ervan op men pc staan met exacte afmetingen etc... Maar het enige dat ik niet weet is of dat achteraan ook een schuine kant is, ik weet goed waar ik mee bezig ben en ben voldoende geïnformeerd buiten dit dan :-)

Groeten

PS :kan die file niet openen ben met een smartphone online nu, het enige dat ik wilde weten was of de achterkant ook schuin is aangefreesd .Volgens mij niet maar ik kan het mis hebben

De sketchup file die ik tot nu toe heb gezien is behoorlijk misleidend/kansloos. Het mist oneindig veel details. Probeer voor jezelf eerst even het sketchup model te vergelijken met de foto's die je online kunt vinden van echte vewlix cabs.
Je kunt ook eens zoeken op nozomi naar de foto's van Ahoud toen ie z'n gehele vewlix demonteerde. Daarin vindt je echt alle details.

Lees net dat de Xboxone uitgesteld is tot ergens 2014 voor BE en NL

Wel klote was van plan de xboxone in te bouwen met de nieuwe KI

Nu heb ik wel ff meer tijd om te bouwen.

DSC_3087_zps3b6f29ae.jpg

DSC_3090_zpsa6b357d7.jpg

Nu volgt schuren plamuren schuren plamuren schuren........

moet ook nog een coindoor ofzo voorzien vanvoor

en nog een hoop prullen :D

Back