What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Memorabele eindbazen

DAY

TATE Mode Pilot
In de laatste gmr stond een artikel over memorabele eindbazen. Ik geloof dat het lijstje er ongeveer zo uitzag:

1. Ganon - Zelda
2.Captain lechuck - Monkey island
3. Sepiroth - Final fantasy
4. Dracula - Castlevania
5. Bowser - Mario
6. Big Boss - MGS
7. Necrogiant - Painkiller
8.
9. Nemesis - Resident evil
10. Hitler - Wolfenstein 3d

Ik kom erachter dat mijn geheugen niet al te best meer is, de volgorde kan dus verschillen.

Maar de vraag is welke eindbazen zijn voor jou het meest memorabel.

In Ninja Gaiden (x-box) vond ik die eindbaas in de kerk errug irritant...

NinjaGaiden.jpg

Maar dat lijstje is ook wel goed samengesteld, zeer memorabel :D

The End uit MGS3... zeker een van de vetste bossfights uit games.

btw Wolfenstein was mijn eerste game ooit, toen was ik iets van 5. Ik scheet in mijn broek van die eindbazen XD

De boss fights in alle delen van Onimusha zijn me wel bij gebleven. Maar nadat ik God Of War 2 heb uitgespeeld zitten daar de beste boss fights in welke video game maar ook.

Ik vond de einbazen in Shadow of the Colossus wel zo fucking bruut. Ze waren allemaal gewoon heel tof.

Daarnaast heb ik goed zitten zweten en op het puntje van mijn stoel gezeten met Ganondorf in Twilight Princess... heel vet die battle op paard en in het uitgestrekte veld.

Valt mij op dat velen toch gaan voor de eindbazen uit nieuwere games. Persoonlijk vindt ik de eindbazen uit Megaman 2 zeer vet en moeilijk om te verslaan.

Bowser in Super Mario World in die vliegende clownkop. Zal nooit vergeten hoe blij ik was toen ik dat spel eindelijk had uitgespeeld.

Castlevania 1 op de NES. Eindelijk Dracula verslagen verandert die ass ineens in een groot monster waar je bijna niet langs kan. Toen ik die te pakken had was ik echt blij!

Niet de moeilijkste baas, maar om er te komen heb je aardig wat uurtjes speelplezier gehad.Deze game geeft mij ook de beste herinneringen,wat een game!
motherbrainvn0.gif

Back