A
Anonymous
Guest
Iemand die Megaman 9 al heeft? Zat eerst toch wel te twijfelen omdat het toch eigenlijk de retro look heeft enzo, maar toch gedaan. En geen moment spijt wat een lekkere game is dit geworden zeg. Wel erg pittig moet ik zeggen maar zeker die 10 euro waard.