What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Meeting, toernooitjes of groot toernooi?

Meeting, toernooitje of groot toernooi?

  • Geen toernooi, hele dag meeting met free play.

    Votes: 5 16.1%
  • 5 versus games, duurt van 12 tot half 4.

    Votes: 26 83.9%
  • 10 versus games, duurt van 11 tot 6 uur.

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    31

Ken

High Score Hunter
Beste allen,

Over een paar weken is alweer het volgende NGC Event!

We zitten een beetje te dubben over de inhoud van de events. Graag zou ik via deze poll en jullie feedback de verdere invulling definitief willen maken.

Optie 1: Geen toernooi, alleen een meeting met free play.
Optie 2: 5 games, van 12 tot half 4.
Optie 3: 10 games, van 11 tot 6 uur.

Bij opties 2 en 3 wordt er vanzelfsprekend in de overige uren tot 's avonds zoals altijd gewoon verder gegamed.
Wat zijn jullie bevindingen van de events tot nu toe en wat heeft jullie voorkeur?
 
Ik stemde op optie 2. Terwijl ik hou van een intense competitie is free play met een stelletje arcade-gekkies baas boven baas.
 
Ik ga ook voor optie 2. Met vijf games kan je een racer, een fighting game, een puzzler, een shmup en nog een sportsspel doen. Dan heb je van alles wat en is er nog genoeg free-play tijd over, toch? :D
 
Jinxz":9jdowi7t said:
Ik stemde op optie 2. Terwijl ik hou van een intense competitie is free play met een stelletje arcade-gekkies baas boven baas.

+1

11 tot 6 is te lang denk ik. Tournooi is leuk, maar gewoon beetje ouwehoeren en gamen is ook leuk :)
 
Ik vond de vorige keer het aantal shmups al te veel om mijn concentratie erbij te houden :)

Ik hou wel van competitie, dus mijn keuze is duidelijk :P
 
mijn hart zegt optie drie, het kan me niet lang genoeg duren bij het NGC :D
mijn hoofd zegt optie twee, ik wil ook graag nog even rondkijken, mooie spullen kopen en verkopen, gezellig babbelen, Hasan pesten 8)

Mijn gezondheid zegt ook optie 2, vorige keer was ik pas om 03.00 thuis :!:

Concluderend: optie 2 it is :mrgreen:
 
Ik heb gekozen voor optie 2. Zelf zou ik het niet erg vinden om meer potjes te spelen in toernooivorm, maar 5 is denk ik voor de meeste mensen lang genoeg om de aandacht erbij te kunnen houden.
 
Ik ga ook voor optie 2.
Het hoefd niet alleen maar competitie. Op zo'n dag. Ff een potje free to play is ook leuk.
Ook ivm met reistijd van sommigen.

Daarbij zou ik mijn kids ook wel weer is mee willen nemen. Die hebben aan een tournooi niks.
Maar vermaken zich prima bij jullie. :D
 
Ik heb getwijfeld tussen optie 1 en 2, omdat ik zelf vooral voor de gezelligheid kom en nu en dan een game.

maar ik vind het wel leuk om kennis te maken met nwe games en daarvoor is zo'n "klein" toernooi perfect
 
Ik dacht zelf aan optie 3, maar kennelijk heeft der Ken dan toch gelijk in deze en heb me dan ook aangesloten bij de meute :)
 
Ken":2xd9sy7e said:
Beste allen,

Over een paar weken is alweer het volgende NGC Event!

We zitten een beetje te dubben over de inhoud van de events. Graag zou ik via deze poll en jullie feedback de verdere invulling definitief willen maken.

Optie 1: Geen toernooi, alleen een meeting met free play.
Optie 2: 5 games, van 12 tot half 4.
Optie 3: 10 games, van 11 tot 6 uur.

Bij opties 2 en 3 wordt er vanzelfsprekend in de overige uren tot 's avonds zoals altijd gewoon verder gegamed.
Wat zijn jullie bevindingen van de events tot nu toe en wat heeft jullie voorkeur?

Optie 2. De bevindingen van de events zijn positief.
Vanwaar eigenlijk dat dubben? Wat was het oorspronkelijke plan qua tijd dan? Optie 3? Dat had ik eigenlijk ook best gevonden, maar nu je het voorstelt kies ik optie 2. Geldt deze poll alleen voor de aankomende NGC of ook voor toekomstige events?
 
Haha ik denk dat wanneer er niet zou zijn gereplied op het topic de score er misschien anders zou hebben uitgezien. Self fulfilling prophecy.
Ondanks dat heeft wss optie 2 toch overduidelijk de voorkeur.
 
Back
Top