Ken
High Score Hunter
Beste allen,
Over een paar weken is alweer het volgende NGC Event!
We zitten een beetje te dubben over de inhoud van de events. Graag zou ik via deze poll en jullie feedback de verdere invulling definitief willen maken.
Optie 1: Geen toernooi, alleen een meeting met free play.
Optie 2: 5 games, van 12 tot half 4.
Optie 3: 10 games, van 11 tot 6 uur.
Bij opties 2 en 3 wordt er vanzelfsprekend in de overige uren tot 's avonds zoals altijd gewoon verder gegamed.
Wat zijn jullie bevindingen van de events tot nu toe en wat heeft jullie voorkeur?
Over een paar weken is alweer het volgende NGC Event!
We zitten een beetje te dubben over de inhoud van de events. Graag zou ik via deze poll en jullie feedback de verdere invulling definitief willen maken.
Optie 1: Geen toernooi, alleen een meeting met free play.
Optie 2: 5 games, van 12 tot half 4.
Optie 3: 10 games, van 11 tot 6 uur.
Bij opties 2 en 3 wordt er vanzelfsprekend in de overige uren tot 's avonds zoals altijd gewoon verder gegamed.
Wat zijn jullie bevindingen van de events tot nu toe en wat heeft jullie voorkeur?