What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Maten Naomi schroeven

Farian303

Cabinet Dweller
Reaction score
0
Weet iemand welke maat Security Torx schroefmaten er in een europese Naomi Universal Cab zitten?
Vind het zo zonde om een 100 delige-set te kopen voor maar 2 verschillende schroefmaten die ik daadwerkelijk nodig heb...

Gaat om:

De voorzijde, de schroeven onder de witte dopjes rondom de monitor.
De achterzijde, de schroeven waarmee de zwarte monitorkap mee aan de cab vastzit.

Ik heb toevallig een week geleden een set gekocht bij de Gamma, 15 euro, zit alles in wat je nodig hebt (en ze hebben maar 1 set in t assortiment).
Is zo'n plastic huls met 8 S-torx erin, net als die inbussetjes.

Ik heb een LUX-Tools setje van de Praxis. 20 euro in een blauwe metalen behuizing. Kan niet meer zonder! Zitten ook tri-wings, etc in.

Cageman":1fjd0uoo said:
Ik heb een LUX-Tools setje van de Praxis. 20 euro in een blauwe metalen behuizing. Kan niet meer zonder! Zitten ook tri-wings, etc in.

Herstel, ik bedoel ook de Praxis, niet de gamma!

Mvg,
Arno

Bij praxis geweest, die hadden alleen nog een set waar 3 maten uit gejat waren (en moest alsnog de volle prijs kosten volgens de baliemedewerker :? ), dus geen succes.

Gamma had ze ook niet.

Gelukkig kon de locale kluszaak me verder helpen.

Iig dank voor alle reacties!

Back