What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MarsMan's Galaxy

MarsMan

Combo Keeper
Het wordt tijd dat ik ook mijn Candy collectie laat zien 8)

dscf6522w.jpg


Ik ben er erg trots op!

dscf6537m.jpg


Zoek nog wel een extra stool voor de Astro City, ik denk dat het een rode moet worden.
Die blauwe kleuren helemaal perfect bij de Blast en de Egret.
 
Thanks allemaal !

Cageman":ap8ersca said:
+1. Welke game draait er trouwens op de egret?
Dat is Tengai (Psikyo) ook wel "Sengoku Blade : Sengoku Ace Episode II" genoemd.

Ik ben gek op de Psikyo serie maar heb de collectie nog niet helemaal compleet. Dragon Blaze blijft mijn topper, deze zit nu in de Blast.
 
Dragon Blaze hebben wij gespeeld op de shmup-meet bij Ronnie als ik het goed heb he :) Was inderdaad wel nice.
 
joeks":1gu1h64a said:
Dragon Blaze hebben wij gespeeld op de shmup-meet bij Ronnie als ik het goed heb he :) Was inderdaad wel nice.
Klopt! Deze komt ook bij Ronnie vandaan :D
 
Zelf ook gehad, 3 stuks 😉 en zijn leuk maar op lange termijn doe je er eigenlijk weinig mee.
 
@Almighty ja, maar dat was bij jou ook zo voor arcade cabs :)
Maar even serieus, ik denk ook niet dat Pachislo's iets voor mij zijn hoor.
 
true, maar heb 3 mooie jaren gehad en geloof het nu wel. 😉
Pachislo's is toch echt een ander verhaal.
 
Back
Top