RoOd
Shmup Veteran
ja ik heb weer een mooie!
bied iemand iets aan voor 12,50.
ik vraag: wat kost het als ik 5 stuks afneem inc verzendkosten etc?
antwoord: 65 euro en dan betaald hij verzenden en inpakken.
de laaste keer dat ik rekende was 5 * 12,50 = 62,50
geef me dan niet het idee dat ik iets gratis krijg
bied iemand iets aan voor 12,50.
ik vraag: wat kost het als ik 5 stuks afneem inc verzendkosten etc?
antwoord: 65 euro en dan betaald hij verzenden en inpakken.
de laaste keer dat ik rekende was 5 * 12,50 = 62,50
geef me dan niet het idee dat ik iets gratis krijg