joeks
TATE Mode Pilot
Ik wil graag Mario Kart Arcade GP 2 in mijn Nascar racecab spelen maar dat gaat niet helemaal zonder problemen.
Via Transfergame.exe stuur ik het spel naar de Triforce Type 3.
Daarna moet ik een aantal zaken uitzetten in de "bios" van Mario Kart, zoals camera, card-reader en specifieke I/O driveboard.
Als ik dat heb gedaan, krijg ik de intro van Mario Kart te zien.
Maar zodra ik wil spelen (of vanzelf na stukje intro) reboot de Triforce met een foutmelding "Error 26, Media board malfunctioning"
Ik heb er een zero pic / netboot security chip inzitten.
Zou dat andere programma "triforcetools / pythontools.py" beter werken, aangezien je daar volgens mij helemaal geen zero pic voor nodig hebt?
Wij geven zaterdag een arcade/schuurfeest voor vrienden, zou toch erg jammer zijn als ik geen Mario Kart draaiende heb.
Mijn Naomi 2 speelt spellen via Netboot zonder problemen (wel een andere zero pic).
Alvast bedankt jongens!
Via Transfergame.exe stuur ik het spel naar de Triforce Type 3.
Daarna moet ik een aantal zaken uitzetten in de "bios" van Mario Kart, zoals camera, card-reader en specifieke I/O driveboard.
Als ik dat heb gedaan, krijg ik de intro van Mario Kart te zien.
Maar zodra ik wil spelen (of vanzelf na stukje intro) reboot de Triforce met een foutmelding "Error 26, Media board malfunctioning"
Ik heb er een zero pic / netboot security chip inzitten.
Zou dat andere programma "triforcetools / pythontools.py" beter werken, aangezien je daar volgens mij helemaal geen zero pic voor nodig hebt?
Wij geven zaterdag een arcade/schuurfeest voor vrienden, zou toch erg jammer zijn als ik geen Mario Kart draaiende heb.
Mijn Naomi 2 speelt spellen via Netboot zonder problemen (wel een andere zero pic).
Alvast bedankt jongens!