What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Kart 8

Digital

Regular Player
Spuit 11.....

Vorige week Mario Kart 8 aangeschaft...anderhalf jaar te laat... WAT een goed spel zeg!

Graphics en gameplay een dikke 10. Geen idee hoe je dit mooier moet maken. Het is niet alleen een nieuwe Mario Kart, en misschien de beste uit de serie, maar het is ook een ode aan diverse IP van Nintendo. Neem bv. de banen van F-Zero met geremasterde muziek.

De 2 DLC packs samen zijn 12 euro, valt enigzins mee voor wat je er voor krijgt. Ook gratis DLC van Mercedes en de nieuwe 200cc mode is ziek snel en moeilijk!

Mensen hier die het spelen? Zo ja wat vinden jullie ervan?

12 player online, misschien een keer een Nozomi-lobby? :mrgreen:
 
Helemaal eens. Mario Kart 8 wordt bij ons grijs gespeeld. Helaas ook eerste game waarin mijn zoontje mij de baas is :-)
 
hele leuke spel lang gespeeld maar na lange tijd toch gemoeg en dan mee gestopt was misschien nog doorgegaan als je voice bij miltiplayer had zo kan je wel racen maar niet komuniceren met andere dus word multiplayer snel saai
 
Back
Top