What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Kart 8

ChapDDR

Moderator
Staff member
Dus eeeh, Mario Kart 8 is uit!

Ik heb hem gister een uurtje kunnen spelen en WOW! Wat een game.

Nog meer mensen die hem hebben gekocht hiero?
 
ik gaat hem vandaag effe halen.... zemmik is mijn gamertag...of werkt dat niet zo op de wii u??? anders pls invite me. met als tekst nozomi.
 
Je kan iemand als vriend toevoegen (ik heet ChapDDR ofcourse) maar je kan onderling niet PM'en. (I know, how stupid) Je moet volgensmij allebei online zijn en dan kan iemand je inviten.

Geweldige game overigens :D 150cc CPU is wel enorm cheap. Perfecte greenshells en banana's.
 
Ik heb hem sinds vorige week woensdag en heb er zowel offline als online al erg veel plezier aan beleefd. Add me ook even, ik heet BoneyBobU, misschien kunnen we een datum prikken om gezamenlijk te spelen. 8)
 
chapddr ik heb je accepted, ik moet maar eens uitzoeken wie ik nog meer kan inviten.
multiplayer is top....ik weet niet of ik de single player ga doen...zo cheap.
 
ChapDDR":3hng3m48 said:
Je kan iemand als vriend toevoegen (ik heet ChapDDR ofcourse) maar je kan onderling niet PM'en. (I know, how stupid) Je moet volgensmij allebei online zijn en dan kan iemand je inviten.

Geweldige game overigens :D 150cc CPU is wel enorm cheap. Perfecte greenshells en banana's.

150cc CPU is altijd al cheap ass geweest, dat was op de snes al zo ;)
 
Ik haat 150cc, ik ben altijd 3x 1e en 1x 2e waardoor ik net niet drie sterren heb. :x Maar ik moet sowieso nog alle characters vrij spelen. Hoop wel dat ze binnenkort DLC aankondigen, een paar super toffe en langere tracks zoals Mt. Wario!
 
Voor me verjaardag een Wii u gekregen met Mario Kart 8 er bij
Ben er zeer blij mee, ook me dochter van 5 is hier goed in
Online speel ik onder papapavo
Maar online is het moeilijk winnen voor mij
Wat kunnen die gasten dat goed,die doen vast niks anders........
 
hotshot123":2m4plsd9 said:
Voor me verjaardag een Wii u gekregen met Mario Kart 8 er bij
Ben er zeer blij mee, ook me dochter van 5 is hier goed in
Online speel ik onder papapavo
Maar online is het moeilijk winnen voor mij
Wat kunnen die gasten dat goed,die doen vast niks anders........

Jet moet de shortcuts, leren, waar je wel en niet moet sliden voor extra power.
Speedboosts paken bij jumps en een hele dosis geluk hebben.


enjoy
 
Als je een beetje vooraan rijdt, alle items meteen naar achteren mikken, veel bewegen, anderen raken als je de maglev hebt (je kunt ook vaak de muur op, levert veel boosts), en inderdaad veeeeeeel driften en speedboosts bij elke jump.
 
Het is alleen zo raar dat ze de normale 'battle' modes eruit hebben gehaald.
Dat vond ik wel het leukste van de vroegere Mario Kart, als je met z'n allen voor de tv zit.
 
Back
Top