ChapDDR":3hng3m48 said:Je kan iemand als vriend toevoegen (ik heet ChapDDR ofcourse) maar je kan onderling niet PM'en. (I know, how stupid) Je moet volgensmij allebei online zijn en dan kan iemand je inviten.
Geweldige game overigens150cc CPU is wel enorm cheap. Perfecte greenshells en banana's.
hotshot123":2m4plsd9 said:Voor me verjaardag een Wii u gekregen met Mario Kart 8 er bij
Ben er zeer blij mee, ook me dochter van 5 is hier goed in
Online speel ik onder papapavo
Maar online is het moeilijk winnen voor mij
Wat kunnen die gasten dat goed,die doen vast niks anders........