Sja, moet nog CoD-en en PES-en..Ken":1988imyh said:Doe niet zo lomp man. Bewaren tot Kerst, wat een crap.
Rano":y7tsyr6h said:Toch. Er staan rijen voor Ace Combat en niet voor Super Mario Galaxy. Terwijl de userbase van de Wii toch wel even stukken groter is dan die van de Xbox 360 in Japan. Beide spellen zijn op 1 november gelanceerd.
Dem.":3a82589b said:Maar Mario 64 vond ik een wanproduct, toch kreeg die game superhoge scores en wordt nog steeds beschouwd als één van de beste Marios. Enige Mario die ik echt leuk vond om te spelen was de eerste Paper Mario... De rest vond ik gewoon suffe platform games... Denk dat ik deze gewoon aan mij voorbij laat gaan.
Nintendo krijgt zo vaak een veer in hun reet gestoken van reviewers kwa 1st party games dat die scores mij echt niks meer zeggen...
Vind 't wel jammer dat ik de games niks vind want als het zo begrijp schijnen ze toch tof te zijn op één of andere manier.
Ken":2mrerfmv said:Dem.":2mrerfmv said:Maar Mario 64 vond ik een wanproduct, toch kreeg die game superhoge scores en wordt nog steeds beschouwd als één van de beste Marios. Enige Mario die ik echt leuk vond om te spelen was de eerste Paper Mario... De rest vond ik gewoon suffe platform games... Denk dat ik deze gewoon aan mij voorbij laat gaan.
Nintendo krijgt zo vaak een veer in hun reet gestoken van reviewers kwa 1st party games dat die scores mij echt niks meer zeggen...
Vind 't wel jammer dat ik de games niks vind want als het zo begrijp schijnen ze toch tof te zijn op één of andere manier.
Er is een verschil tussen een mening en het feit dat zowel Mario 64 als Galaxy op een dergelijke manier in elkaar zitten dat alles gewoon klopt. De game is af, de learning curve is goed, de graphics zijn fantastisch, het geluid is instant classic en het verhaal wordt leuk opgebouwd met herkenbare characters. Mario = gaming en als je dat niet begrijpt of kan waarderen twijfel ik aan je liefhebberij. Het is de reden waarom we ooit zijn gaan gamen en voor mij de reden om anno 2007 nog enthousiast te worden van een game.
En uit gaan van reviews over Nintendo games is onzin. Er is sinds Mario 64 geen enkele Nintendo titel uitgekomen waar ik zo enthousiast over ben. De Wii kan me verder gestolen worden en de DS ligt stof te happen op New Mario Bros.na, maar als je dit aanknalt is het gewoon erg moeilijk uit te zetten. Wat mij betreft de essentie van gamen in het algemeen.