What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Galaxy

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik denk wel dat Edge 'm als beste game van 2007 gaat uitroepen.
Hij gaat vooral in Japan verkoop records breken.
En ik wil hem zeker wel een keertje checken. Maar goed, visueel is het natuurlijk gewoon Sunshine met een extra effectje hier en daar. Niet dat dat belangrijk is ofzo.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat jullie hem allemaal vet gaan diggen.
Ik zou elke mario fan wel adviseren om het te pre-orderen. Er zijn veel wiis verkocht. Een mattie van me heeft de ps3, een andere mattie en zijn mattie en broertje hebben wii. en 2 van mij collegas hebben wii. Een collega heeft 1 360

DUS:
360
PS3 2
vs
Wii 5
vs
x360 1

De trailer is ruk ;) wat een hoog familiegehalte zeg!

Maar em, ik denk dat het wel weer een Mario gaat worden van het kaliber Mario 64.

De laatste Wii game die ik dit jaar koop ;) Ik heb Prime 3 nog niet uitgespeeld dus ik moet haast gaan maken!

Gameholic":ktdgti4e said:
De laatste Wii game die ik dit jaar koop ;) Ik heb Prime 3 nog niet uitgespeeld dus ik moet haast gaan maken!

Hoe is hij eigelijk Gameholic?

Ja heel tof .. de besturing werkt helemaal goed. Het is wel weer een echte Prime titel, maar het heeft nu een beetje een Halo sfeertje. Filmische momenten etc.

Ik ben zelf meer van de realistische shooters maar het is wel een toppertje

Gameholic":mx6jfrvz said:
Ja heel tof .. de besturing werkt helemaal goed. Het is wel weer een echte Prime titel, maar het heeft nu een beetje een Halo sfeertje. Filmische momenten etc.

Ik ben zelf meer van de realistische shooters maar het is wel een toppertje
mooi om te weten, dan haal ik hem ook maar eerst voordat mario uitkomt 😉

Ik heb em maar alvast ge preordert ik kan echt niet wachten op dat spel

071101marioboxes.jpg

Japanse lanceringen van videogames staan bekend om de duizenden exemplaren die verkocht worden aan mensen die netjes in de rij staan, in afgezette gedeeltes van de straat. Blijkbaar was dit niet het geval bij de lancering van Super Mario Galaxy.

[vergroten] De mensen achter Siliconera probeerden gisteren Super Mario Galaxy te bemachtigen in het hart van de gamescene van Tokyo: Akihabara. Helaas bleken de verwachtingen van duizenden gamers die niet snel genoeg de nieuwe Mario in hun bezig konden krijgen niet helemaal te kloppen, de mensen die al ergens in de rij stonden stonden daar of voor Pachinko machines, of zelfs voor Ace Combat 6 voor de Xbox 360 (wij zijn net zo verbaasd als jullie zijn).

Super Mario Galaxy bleek overal genoeg op voorraad, maar de drang voor mensen om de game meteen de eerste dag te halen bleek afwezig, dit in tegenstelling tot Dragon Quest en Final Fantasy games, waar de hele stad wel stil leek te staan op de dag van de release.

Er zijn meer dan genoeg exemplaren en bovendien wordt de game niet in het weekend uitgebracht. Na het weekend en zeker rond de kerst zullen de verkopen met Wii consoles en Mario minimaal 7-8 op 10 gaan lopen is mijn verwachting.

SMG heeft zich 130.000x verkocht. Ace Combat 6 35.000x. Dat is toch wel au niet?

Onderschat niet de populariteit van Ace Combat in Japan. Iedereen die Ace Combat wilde hebben heeft em nu, niet iedereen die Mario wilde heeft em nu. Capice?

Toch. Er staan rijen voor Ace Combat en niet voor Super Mario Galaxy. Terwijl de userbase van de Wii toch wel even stukken groter is dan die van de Xbox 360 in Japan. Beide spellen zijn op 1 november gelanceerd.

Ace combat is meer een game voor een echte gamer. Galaxy en eigenlijke alle andere Wii games worden door de loop van weken en maanden goed verkocht. Er zullen veel mensen wachten tot de kerst.

Ben benieuwd of dit echt de eerste topper voor de Wii wordt voor mij. Super Paper Mario vond ik eigenlijk best wel een teleurstelling. Metroid Prime 3 moet ik nog uitgebreid spelen (verdomde tentamens...) maar is eigenlijk niet mijn soort spel. Alle hoop is gevestigd op Mario Galaxy voor dit jaar!

Ik heb verzuimd om Metroid Prime 3 helemaal uit te spelen. Ik weet niet of ik er ook aan toe ga komen eerlijk gezegd.

Dus ook ik gok op Galaxy .. daar ga ik wel van smullen.

Zelf ook nog druk bezig met metroid, maar galaxy kan er zeker nog wel bij 😉

Derek":3ncysnt8 said:
Ben benieuwd of dit echt de eerste topper voor de Wii wordt voor mij. Super Paper Mario vond ik eigenlijk best wel een teleurstelling. Metroid Prime 3 moet ik nog uitgebreid spelen (verdomde tentamens...) maar is eigenlijk niet mijn soort spel. Alle hoop is gevestigd op Mario Galaxy voor dit jaar!

Ik vond (en vind het nog steeds) dat het een enorme teleurstelling dat ze het battlesysteem uit Mario -e- Luigi op de GBA en NDS niet hebben overgenomen...die was echt brilliant....(zat overigens, volgens mij ook in Paper Mario TTYD)

Is een hoop fun uit de gameplay gehaald imo...

Gameholic":16569lkp said:
Ik heb verzuimd om Metroid Prime 3 helemaal uit te spelen. Ik weet niet of ik er ook aan toe ga komen eerlijk gezegd.

Dus ook ik gok op Galaxy .. daar ga ik wel van smullen.

Zit bij Metroid nu op zo'n punt dat ik weer moet back tracken om enkele items te vinden. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik hem wel uit ga spelen. Heb me er bij deel 1 ook niet toe kunnen zetten en deel 2 heb ik helemaal overgeslagen. Had me voorgenomen om het bij deel 3 maar weer eens te proberen, maar misschien moet ik het toch maar bij de 2D Metroids houden...

Ik moet zeggen dat de game me erg goed bevalt en na metroid op de snes deze game me weer helemaal meesleurt.
Heb nu net de 5 shot missle gevonden en m'n space ship voorzien van grappling beam.Wat zit deze game goed in mekaar en zal hem zeker ook gaan uitspelen want ik heb nog wat goed te maken na Metroid Prime op de Cube.
Heb nog 10 dagen te gaan voordat Mario Galaxy uitkomt dus het wordt nog even ploegen 😉

Ik heb toch nog maar eens de trailers bekeken en ik kan echt niet meer wachten het aftellen is begonnen!!!!!

Back