A
Anonymous
Guest
Sorry hoor maar leeftijd doet er volgens mij niet echt toe 
En wat versta jij onder oud zijn :?:
En wat versta jij onder oud zijn :?:
d":2q1sy727 said:Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin.
d":1qxi4hr5 said:Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin. En het ziet er gewoon uit als een gamecube game. Zou me niets verbazen als hij ook gewoon stiekem voor de gamecube uitkomt als final bang voor de gamecube! Dat zou ik wel erg respecteren als ze dat zouden doen.
d":s7c3gy6s said:Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin. En het ziet er gewoon uit als een gamecube game. Zou me niets verbazen als hij ook gewoon stiekem voor de gamecube uitkomt als final bang voor de gamecube! Dat zou ik wel erg respecteren als ze dat zouden doen.
Gameholic":2ke9lr4d said:Voor Mario ben je nooit te oud.
Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken
Ik heb deze zomervakantie voor het eerst een Pokemon game gespeeld. Het is gewoon zwaar verslavend. Ik heb in 36 uur de game uitgespeeld en daarna nog eens 8 uur in het levellen gestopt. Jaja 8)Gameholic":1tmdpc3a said:Voor Mario ben je nooit te oud.
Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken
Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijdenKen":t2s60oyw said:Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)
Rano":2qclff82 said:Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijdenKen":2qclff82 said:Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)![]()