What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Man of Steel was de SHIT!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Gisteren met de meiden naar Man of Steel geweest en genoten van een heerlijke action packed Superhero movie!

Ik ben niet zoals velen heel erg met verhaallijnen en het verleden van zo'n character bezig, als het een beetje niet te cheesy bij elkaar wordt gehouden vind ik het met dit soort films al vaak best. Het is tenslotte fantasie. Hoe dan ook vond ik het wel een heel cool verhaal en was het een Superman zonder "Lex Luthor", ik miste hem wel een beetje, het boegbeeld van een villain hehe

Ik vind de Marvel films over het algemeen ook best vet, maar ik vind die vaak net iets over de top zijn qua effecten (kan dat? :mrgreen: ), waardoor het soms echt lastig is om te zien wat er nou allemaal voorbij komt op het scherm. Soms is less more! Nog steeds vind ik die ook wel vet!

Bij Man of Steel gebeurd er ook enorm veel, maar ik had het idee dat ik, vooral de fightscenes, toch beter kon volgen en het wel lekker hard aan toe ging (die gasten zijn niet kapot te krijgen).

Al met al, was niet echt de bedoeling om een review te schrijven of zo, maar meer om aan te geven dat je er gerust heen kunt gaan en lekker met een bak popcorn van het spektakel kunt genieten ;)
 
Mooi! De trailer vond ik al vet, dus ik hem zeker bekijken!
 
Trailer had ik gezien lijkt me zeker vet!
Ik hou sowieso van marvel en dc .
The avengers en batman vooral de 2e waren ook top.
 
Back
Top