What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mame PCB

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Een aantal van jullie heeft misschien al op arcadeotaku gelezen dat Xenepp een tweede en laatste serie Mame PCB's maakt. Een aantal van ons heeft er eentje besteld (BDT, goatboy en ik), en eigenlijk was er geen pcb meer beschikbaar.

Maar hij heeft vandaag in zijn thread gepost dat er weer eentje is vrijgekomen. Als ik jullie was zou ik maar snel toehappen.

Immers voor GBP 170 (incl. verzending) krijg je een uniek PCB, inclusief een tot de nok gevulde HD (Mala frontend, Mame met inhoud). Met deze PCB haal je dus een complete Mame oplossing in huis, geen JPAC en ArcadeVGA meer nodig. Het enige dat je zelf nog moet kopen is een PSU.
 
Hmmm, Zou er bijna nog 1 bestellen. Tnx, Pooyan.

Eigenlijk de ultieme multi-pcb.
 
Ok, Misschien wel handig ja gezien het feit dit de laatste oplage was? Het board wat over was is al weg zag ik zojuist.
 
goatboy":36f2zdej said:
Het board wat over was is al weg zag ik zojuist.

Ik heb er ondertussen een optie op, thnx Erik, ik dacht toch maar doen, want ik wist niet dat dit allerlaatste zou zijn. Sorry geitje ;)
 
goatboy":16vf5qhd said:
Ok, Misschien wel handig ja gezien het feit dit de laatste oplage was? Het board wat over was is al weg zag ik zojuist.

Ik geloof dat Xenepp zijn eigen exemplaar wel aan je wil verkopen.
 
pooyan":1c0b12n3 said:
Ik geloof dat Xenepp zijn eigen exemplaar wel aan je wil verkopen.

Tja, Die heeft ook al zijn Egret 2 verkocht. Valt me op dat er de laatste tijd veel gave shit op andere fora wordt aangeboden. Vooral uit de UK.
 
Die vrij is gekomen was van mij.

Heb nog wat troubles op te lossen eerst en wil liever alles eerst goed werkend hebben.

Wellicht komt de 1069 nog tot leven en ik wil zeker nog de DC2Jamma gaan maken, zodat ik gewoon 3rd Strike kan spelen op de Astro. :-)
 
Misschien wel een goed plan om eerst 'schoon schip' te maken ja. :)
 
BDT":3baq9nv1 said:
Die vrij is gekomen was van mij.

Heb nog wat troubles op te lossen eerst en wil liever alles eerst goed werkend hebben.

Wellicht komt de 1069 nog tot leven en ik wil zeker nog de DC2Jamma gaan maken, zodat ik gewoon 3rd Strike kan spelen op de Astro. :-)
slimme keuze 😉
Straks kom je nog voor meer verrassingen te staan en ben je er helemaal klaar mee.
Wou eerst ook nog een order plaatsen maar bij nader inzien toch maar niet gedaan.
 
BDT":3qjro2md said:
Die vrij is gekomen was van mij.

Heb nog wat troubles op te lossen eerst en wil liever alles eerst goed werkend hebben.

Wellicht komt de 1069 nog tot leven en ik wil zeker nog de DC2Jamma gaan maken, zodat ik gewoon 3rd Strike kan spelen op de Astro. :-)

3rd strike werkt perfect in MAME overigens... ;)
 
Back
Top