handsome1987
Credit Feeder
Hey iedereen
Ik ben weer terug van een hele tijd afwezig te zijn geweest.
Ik wil binnenkort weer opnieuw beginnen met mijn mame bartop.
Nu vroeg ik me af wat is nou de beste frontend en welke instellingen en software etc?
Om de beste kwaliteit te krijgen van de old school arcade.
Ik ben weer terug van een hele tijd afwezig te zijn geweest.
Ik wil binnenkort weer opnieuw beginnen met mijn mame bartop.
Nu vroeg ik me af wat is nou de beste frontend en welke instellingen en software etc?
Om de beste kwaliteit te krijgen van de old school arcade.