retrocab
Candy Cab Regular
hoi
mijn print word nu nagekeken,maar als hij niet te fiksen is.
heeft er hier iemand ooit als eens een t2 omgebouwd naar mame???
dwz alle machine gun games zoals t2, rev, x steelgunners, op wolf enz
wat ik tot nu toe weet
goede pc ,heb ik rom set ook ik draai meestal mala,ff kijken of hij dat trekt.
ook een a-pac en j pac of monitor met vga aansluiting
tips welkom
gr robert
mijn print word nu nagekeken,maar als hij niet te fiksen is.
heeft er hier iemand ooit als eens een t2 omgebouwd naar mame???
dwz alle machine gun games zoals t2, rev, x steelgunners, op wolf enz
wat ik tot nu toe weet
goede pc ,heb ik rom set ook ik draai meestal mala,ff kijken of hij dat trekt.
ook een a-pac en j pac of monitor met vga aansluiting
tips welkom
gr robert