michelze
Cabinet Dweller
Deze kwam ik tegen op een forum in Be.
Sega rally 2 , Daytona 2, Sega LE MANS, Scudrace en diverse onderdelen en "oude rommel".
Niet goedkoop maar wel een mooie collectie. En met die Belgen valt wellicht te onderhandelen over de prijs...
http://www.flipperforum.be./viewtopic.php?f=20&t=2280
klik op deze site maar eens op de link met de foto's ... :shock: :shock:
(knippen plakken) oh ja, voordat je gaat kijken eerst spaarpotje omkieperen en tellen
Sega rally 2 , Daytona 2, Sega LE MANS, Scudrace en diverse onderdelen en "oude rommel".
Niet goedkoop maar wel een mooie collectie. En met die Belgen valt wellicht te onderhandelen over de prijs...
http://www.flipperforum.be./viewtopic.php?f=20&t=2280
klik op deze site maar eens op de link met de foto's ... :shock: :shock:
(knippen plakken) oh ja, voordat je gaat kijken eerst spaarpotje omkieperen en tellen