What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Lot sega racers te koop in Belgie. (vraagprijs 4000,-)

michelze

Cabinet Dweller
Deze kwam ik tegen op een forum in Be.
Sega rally 2 , Daytona 2, Sega LE MANS, Scudrace en diverse onderdelen en "oude rommel".
Niet goedkoop maar wel een mooie collectie. En met die Belgen valt wellicht te onderhandelen over de prijs...

http://www.flipperforum.be./viewtopic.php?f=20&t=2280
klik op deze site maar eens op de link met de foto's ... :shock: :shock:

(knippen plakken) oh ja, voordat je gaat kijken eerst spaarpotje omkieperen en tellen :D
 
Vraagprijs staat nu op 6000 euro. Wel een heeeele gave set aan cabs die er zo te zien allemaal goed bij staan. De linkerkant van de Daytona USA is wel stuk, maar dat is niet vermeld.

6000 euro is alleen gewoon teveel geld om in 1 keer neer te tellen. Ben benieuwd of hij ook cabs los verkoopt. Zal eens een PM sturen ;-)

Thanks voor de link/tip. Altijd leuk te zien, dit soort verkopen!
 
Back
Top