What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

lol ebay

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Die wil ebay fees omzeilen door op de verzendkosten te verdienen :lol:
Word toch een moeilijk verhaal denk ik als ie een beetje slim is .

Casey120":14nz1dv2 said:
Die wil ebay fees omzeilen door op de verzendkosten te verdienen :lol:
Word toch een moeilijk verhaal denk ik als ie een beetje slim is .
Wat hij doet mag niet en staat in de regels.

Als hij het verzend moet er ook een waarde van 86,75 euro op het pakket zitten en anders heeft hij een paypal claim te pakken :twisted:

Hij gaat dat nooit betalen en aangezien ik de koper ben sta ik steviger in mijn schoenen.Kon het gewoon niet laten en verkoop die rommel toch weer.

Beste Marc,

Dit zijn de correcte kosten gezien ik de nes niet onder de 80 euro wilde verkopen.

Mvg J
:lol: :lol:

p.p claim hehe, even een e-mail terug gestuurd, wijkt dus af van beschrijving.

Dan had je je startbod moeten aanpassen.

Beste,

Gezien uw aantal sterren had u moeten weten dat een groot aantal gebruikers zo zijn adverenties plaatst.
U dacht toch niet dat deze NES voor 1 euro verkocht word gezien de prijzen van uw aanbiedingen.
Hoor wel hoe verder,

Mvg J
:lol:
Wat is ebay toch leuk haha, even contact opgenomen met ebay support 'buitensporige verzendkosten' 😉

Verander dan je startprijs maar ga iemand niet lopen naaien op deze manier, echt een hekel aan.

Beste eBay-lid,

Met deze automatische e-mail bevestigen we dat we uw e-mail hebben
ontvangen en de door u verstrekte informatie grondig zullen onderzoeken.

De gemelde veiling zal zo snel mogelijk onderzocht worden. Normaal
gezien worden alle verdachte objecten binnen de 24 uur door ons
onderzocht. Naargelang het aantal meldingen dat we binnenkrijgen, kan
dit echter variëren.

Zonde van je tijd Marc om met zulke gasten in zee te gaan.

Gezien mijn sterren moest ik het weten :? :roll: :P :lol:

Maar betaal ik met P.P dan kan ik zo een claim indienen aangezien zijn bedrag niet overheen komt met dat van het pakket.

*wacht geduldig af*

Ik ben blij dat jij er lol aan beleeft, maar mijn bloed gaat koken van dit soort idioten: "Dit zijn de correcte kosten gezien ik de NES niet onder de 80 euro wilde verkopen".

AAAARGGH! Dan heb je er echt geen drol van begrepen.

Heb hetzelfde ooit gehad met een Vectrex voor een paar Euro , verkoper excuseerde zich uiteindelijk en ging akkoord met de werkelijke verzend kosten .
Ik helemaal happy maar kreeg na 4 weken en een hoop ge-mail mijn geld terug ( Paypal zoekgeraakt pakket ) .

Het Zwijn , ik kon hem zelfs geen neg. feedback geven .

45 dagen na aankoop kun je nog een feedback achter laten.

Ja soms is het allemaal erg smerig geregeld.

+ hij moet het kunnen aantonen bij P.P doormiddel van een verzendbewijs.(kan het weten want iemand probeerde mij ook eens te naaien)

Als ie je geld terug stort hoeft ie niks meer aan te tonen en mijn negatieve heeft ie bij Ebay aangevochten en gewonnen want hij had terug betaald .
Ik heb nog wel meer meegemaakt bij Ebay , Fransen en Italianen daar koop ik sowieso niks meer van via Ebay .

Ben nog wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik heb ook al wat meegemaakt op EBay. en vaak genoeg verloren.

Twee zaken vallen me wel op:

De itembeschrijving bevat een keurige (doch hoge) specificatie van de verzendkosten; jij wist wat er gevraagd ging worden voordat je je bod plaatste.

Paypal bescherming gaat alleen op voor objecten die je niet ontvangt of wanneer het sterk afwijkt van de beschrijving van de verkoper. Volgens mij kan Paypal je niet echt helpen, hooguit EBay. En die reageren bijna nooit (of niet met de acties die je zelf graag ziet).

Zelf ook reuze benieuwd, maar denk dat hij aan het korste eind trekt, hij had meer veilingen lopen. (bewaard) en daar waren alle verzendkosten 6,75 euro.
Eigenlijk had ik gewoon nog een veiling moeten kopen en 'combi' verzending van moeten maken.

Maar zo ver wil ik het ook niet laten komen en probeer die gast gewoon een beetje te stangen.
Kreeg net al een mailtje of ik nog intresse had en wacht nog even met een reactie.
Als je iets koopt via ebay en het wijkt af, wat het doet want die gast gaat nooit een zending leveren van 86,75 euro (dat ben je nog geeneens kwijt als je een pakket na 'Apenkutteveen' stuurt), dan kun je dat zeker claimen bij paypal.
Ook de mail die ik gekregen heb van hem maakt het in zijn positie allemaal niet makkelijker.
Ook zijn beschrijving, nu kopen/betaling heeft hij aangepast en dat kan in mijn voordeel werken, misschien niet gezien etc.

Erg leuk allemaal

Ik vind dat als hij erbij blijft je gewoon moet ophouden. 1 euro voor die veiling, so what dat je 'm dan maar niet krijgt. What you see is what you get op ebay.

Ken":2xzqenjg said:
Ik vind dat als hij erbij blijft je gewoon moet ophouden. 1 euro voor die veiling, so what dat je 'm dan maar niet krijgt. What you see is what you get op ebay.
Gaat me ook niet om of ik het wel of niet wil hebben, op deze manier kan iedereen zo ze gang maar gaan.
Ik betaal mijn 'fees' eerlijk en dat stoort mij gewoon.

Als hij gewoon 6,75 rekent voor verzending + die euro dan zal ik echt netjes betalen hoor 😉

Als ik zo'n auction zie klik ik altijd gelijk weg, mensen die dat soort shipping kosten vragen daar weet je gewoon gelijk van wat voor ellende je jezelf op de hals haalt, of nog erger negative feedback van een of andere halve tamme.

Ken":mxnrfgmb said:
Als ik zo'n auction zie klik ik altijd gelijk weg, mensen die dat soort shipping kosten vragen daar weet je gewoon gelijk van wat voor ellende je jezelf op de hals haalt, of nog erger negative feedback van een of andere halve tamme.

Ja, maar daar heeft EBay wat aan gedaan. Het is al een tijdje zo dat een verkoper geen negatieve of neutrale feedback mag geven aan een koper. Dus dat probleem zal je niet hebben.

Back