Sphere
1CC Aspirant
(Mocht deze topic niet in de juiste categorie staan mijn excuses, wist niet goed wat nu het meest relevante forum was om dit te plaatsen)
Beste gamers,
Sinds mijn jeugdjaren bezoek ik al arcade hallen en naast de lol die ik had met de cabs was ik ook een fanaat Air Hockey speler. De laatste jaren heb ik dit amper meer gespeeld om de simpele reden dat arcade hal na arcade hal verdwijnt of wordt verkleind. Incidenteel kom ik er nog wel eens 1 tegen maar veel zijn het er niet.
Aangezien ik hier te maken heb met echte arcade liefhebbers / fanaten / neuroten
kan ik mij niet voorstellen aan wie ik deze vraag beter kan stellen. Weet iemand mij te vertellen waar er in Nederland nog Air Hockey tafels staan?
Inmiddels heb ik er in Delft 1 gevonden en wel bij Race Planet aan de A13. Maar mochten jullie zelf weten waar er een tafel staat dan verneem ik dat graag. Overigens als er mensen zijn die graag in de buurt van Delft/Zoetermeer/Den Haag een keer een potje willen spelen dan weten jullie mij te vinden.
Groet,
Pieter
Beste gamers,
Sinds mijn jeugdjaren bezoek ik al arcade hallen en naast de lol die ik had met de cabs was ik ook een fanaat Air Hockey speler. De laatste jaren heb ik dit amper meer gespeeld om de simpele reden dat arcade hal na arcade hal verdwijnt of wordt verkleind. Incidenteel kom ik er nog wel eens 1 tegen maar veel zijn het er niet.
Aangezien ik hier te maken heb met echte arcade liefhebbers / fanaten / neuroten
Inmiddels heb ik er in Delft 1 gevonden en wel bij Race Planet aan de A13. Maar mochten jullie zelf weten waar er een tafel staat dan verneem ik dat graag. Overigens als er mensen zijn die graag in de buurt van Delft/Zoetermeer/Den Haag een keer een potje willen spelen dan weten jullie mij te vinden.
Groet,
Pieter