What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

LOGO's nodig voor een projectje. HELP!!!

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,451
Reaction score
2
Location
Netherlands
Ik ben bezig met flyers voor de Retro Game Beurs in het Zuiden! . Nu leek het me ook leuk om wat te maken voor de nozomi stand.

Maar ik wilde daar iets simpels maken met onze avatar pics en nozomi logo plus het logo van jamma the hutt en rklok. gezien die samen willen kijken of ze iets daar kunnen doen.

Hasan, pascal en Ronnie. kunnen jullie me een logo van jullie mailen.
Ga ik is kijken of ik een A6 flyer met wat spul erop kan maken om daar uit te delen.
Neem ik het concept mee naar de meet in apeldoorn om zo wat te tunen voordat het gedrukt wordt.
 
Ja, goeie.was zo druk met werk dat ik snel een post opende.

Ken verwijder maar ofzo
 
nozomi.jpg


zover ben ik
 
Back
Top