Mildoe
Puzzle Mastermind
Ik ben de afgelopen 5 dagen in China geweest. IK heb daar een beetje rondgekeken voor games en dat soort dingen.
Gamen bestaat in China wel, maar handhelds? Nopes. Alleen de GBA viert hoogtij in China vergeleken met de PSP en de NDS. Waarom? Simpel. De NDS en PSP, daar kan je geen illegale games voor kopen. De GBA games liggen overal voor het oprapen op straat, maar je weet geheid dat het niet "the real deal" is.
Hier in Hong Kong heb je verschillende soorten GBA games. De originele. En daarnaast heb je nog twee verschillende soorten bootlegs. De taiwan versie. Bij deze versie heb je kans dat je maar een halve game hebt of dat de savefuncties niet werken. (En misschien wel meer dingen) Deze versies zijn echt heel goedkoop en je kunt ze bij elke straatwinkel kopen. Daarnaast heb je de echte bootlegs met alles erop en eraan.
Daarnaast heb je eigenlijk alleen maar PS2 game te koop. Het lijkt erop alsof de XBOX en de NGC daar helemaal niet bestaan. Piraterij bepaald duidelijk wat wel en wat niet verkocht wordt.
Gamen bestaat in China wel, maar handhelds? Nopes. Alleen de GBA viert hoogtij in China vergeleken met de PSP en de NDS. Waarom? Simpel. De NDS en PSP, daar kan je geen illegale games voor kopen. De GBA games liggen overal voor het oprapen op straat, maar je weet geheid dat het niet "the real deal" is.
Hier in Hong Kong heb je verschillende soorten GBA games. De originele. En daarnaast heb je nog twee verschillende soorten bootlegs. De taiwan versie. Bij deze versie heb je kans dat je maar een halve game hebt of dat de savefuncties niet werken. (En misschien wel meer dingen) Deze versies zijn echt heel goedkoop en je kunt ze bij elke straatwinkel kopen. Daarnaast heb je de echte bootlegs met alles erop en eraan.
Daarnaast heb je eigenlijk alleen maar PS2 game te koop. Het lijkt erop alsof de XBOX en de NGC daar helemaal niet bestaan. Piraterij bepaald duidelijk wat wel en wat niet verkocht wordt.