What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Lindbergh Yellow (Export versie)

cageman

Administrator
Staff member
@Beatmaster-P: Heb een wat oudere post met mijn lindbergh RaceTV ervaringen erbij gezet. Omdat dat een oudere post is wordt 'ie automatisch bovenaan gezet. Onhebbelijkheidje van phpBB..

Net voor het eerst een andere game op de Lindbergh gezet. Dat vond ik wel een beetje spannend. Zeker op het moment dat Afterburner van de HD wordt gewist. Gelukkig heb ik een kopie van de originele DVD :-)

De game die ik uit wilde proberen is Sega Race TV. Dus hup, andere PIC erin:
dsc04869x.jpg


De DVD drive aansluiten (originele drive, tijdje geleden op YHJ gescoord):
dsc04860h.jpg


Race TV DVD erin, en booten maar:
dsc04863ku.jpg


En even later, Sega Race TV draaiend:
dsc04864m.jpg


Kort filmpje van het intro:


Op mijn Afterburner cab kan ik nu probleemloos alle Naomi, Chihiro en Lindbergh drivers draaien, zolang de monitor de resolutie maar ondersteunt.

Wat is dit toch ook een heerlijke hobby!
 
Nou zoals aangegeven even een Lindy topic, deze is vandaag eindelijk binnengekomen en werkt goed.

Tis een heel bouwpakket, omdat ook hier eea anders is mbt bedrading en compatibiliteit etc,
ben nu nog in testfase en heb even de OR2 JVS cab gebruikt om eea even playable te maken.

img05701.jpg

Tightly packed, maar alles zat erbij (zie Pieter Post... Topic)

img00449201201281226.jpg

Even 110v gepakt van het drive bordje (gebruikt Lind toch niet) zodat ik alles kan testen

img00450201201281226.jpg

Even een lcd-tje voor de monitor gezet (sommige games zijn 720P only, zoals Hummer)
trouwens veel laadschermen als je van game wisselt, en een HD install doet

img00453201201281427.jpg

Et Voila, Hummer werkt goed, omdat ik ook het drivemotor bord nu niet aanstuur
geeft ie een melding in scherm, maar alles is playable, ik zal eea vd week bypassen.

img00451201201281251.jpg

And worky! alle buttons, lights sturen en pedalen zitten meteen ook al goed.

img00452201201281300.jpg

En meteen even alles netjes in de base verwerkt, OR2 SP DX anyone ;-)

@cageman : we kunnen evt deze topic gebruiken om kennis te delen, ook mbt jouw Lindy avontuur..
 
Mooi!

Ik zal mijn Lindy-posts wel eens even opsnorren en gewoon mergen in dit topic :-) Ik heb Race TV momenteel weer op de Lindbergh staan :-)

Done.. staat alleen helemaal bovenaan in topic door datum van posten.. :?
 
Cageman":12gxr8xz said:
Mooi!

Ik zal mijn Lindy-posts wel eens even opsnorren en gewoon mergen in dit topic :-) Ik heb Race TV momenteel weer op de Lindbergh staan :-)

Ik zeg doen! :D

@Donald : idd the real deal, ik zal ook nog ff wat andere pics posten, heb die ID5 getest
 
He Pas,

Heb je ook zo'n cardreader of is die niet echt nodig met ID5. Wel te ernstige setup hoor, zeker met die 2 cabs.

Kan je ze ook linken?
 
Jezus, dan is een racecab pas de moeite zeg! Wat betaal je voor zo'n setup ex cab? Gruwelijk man, veel raceplezier pas, en inderdaad: movies or.....
 
ruderudie":32k7iqs0 said:
Jezus, dan is een racecab pas de moeite zeg! Wat betaal je voor zo'n setup ex cab? Gruwelijk man, veel raceplezier pas, en inderdaad: movies or.....

...it didnt happen ;-) komt eraan!

Lindbergh kun je best goed oppikken ergens voor 500 euro's, maar het zit m in de speciale voeding,
zo'n SUN voeding doet nog wel es zo'n 250 a 300 dollar :shock: dan wordt het toch al wat meer drempel.

ik heb er mijn Eget 2 voor weggedaan (Had ik er toch 2 van) en dan was het wel weer te behapstukken 8)
 
Waarom dat dan? Die britten draaien hem allemaal op een standaard atx psu. Wel een wat zwaardere, geen 350w dus.
 
ne0":29a0gusc said:
Waarom dat dan? Die britten draaien hem allemaal op een standaard atx psu. Wel een wat zwaardere, geen 350w dus.

Omdat sommigen een 'tik' hebben voor originele hardware, ook een originele voeding ^^
@Beatmaster-P /hulde /highfive :mrgreen:
 
hehe 8)

Vwb YJ durf ik niet te zeggen, behalve dat het daar ongetwijfeld goedkoper is,
op zich geen gek idee om er een paar te laten komen.

maar als je zoals de brittenzelf een ATX eraan wil hangen zul je toch zelf een andere
kabelboom eraan moeten maken. Naast de 12 pins molex, is de 9 pins extra en anders.
En als je een moderne cab hebt waarbij het I/O bord niet door een aparte JVS voeding
gevoed wordt, dan doet de SUN dat wel, met de 3e uitgang die erop zit.
 
Race TV is binnen, ook even getest, moddervet natuurlijk..

een paar pics, alleen alles gaat heel snel dus beetje moeilijk plaatjes schieten,
maar heb ook een filmpje ervan, zoals beloofd ;-)

img00469201202042314.jpg


img00466201202042310.jpg


img00477201202042355.jpg




Zal ook binnenkort even iets van ID5 posten!
 
Back
Top