A
Anonymous
Guest
Heeft iemand hier ervaring met het aansluiten van een Sega Lindbergh systeempje? Video en zelfs power is redelijk straight-forward neem ik aan (???) alleen hoe zit het met de controls? Dat is bij menig Naomi en System 2/3 game ook al een ramp tot onmogelijk om in een niet-dedicated cab zonder originele controls werkend te krijgen. Hoe zit dat bij Lindbergh? Ik doel dan uiteraard vooral op de analog controls etc.