What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Like button!

DLX":px9m7jhd said:
Cageman":px9m7jhd said:
Je krijgt dan wel een ander sfeertje op het forum, imo. Maar goed, eens afwachten wat de overige reacties zijn.

Ik zie het meer als een toevoeging dan als een vervanging ... je bent natuurlijk vrij om te reageren, maar het is gewoon handig voor de posts die op de grens liggen. Nu reageer ik daar niet op, terwijl ik ze wel leuk vind :P

facebookLike.png

Ik zie het meer als een toevoeging dan als een vervanging ... je bent natuurlijk vrij om te reageren, maar het is gewoon handig voor de posts die op de grens liggen. Nu reageer ik daar niet op, terwijl ik ze wel leuk vind :P

precies, Laatst ook iemand een mooie aankoop gedaan, en om dan weer, vet hoor te andwoorden, omdat ik niks zinnigs te melden heb omdat ik de game niet ken, maar er wel mooi uitziet qua graphics oid. Daarvoor zou het handig zijn, maar aan de andere kant, 5 posts met, mooi hooor kan ook. :mrgreen:

? Dat gaat over toevoegen van BBCodes. Het 'like' systeem in je vorige voorbeeld vereist een complete implementatie (datamodel, aanpassing code, etc). Als er een phpBB mod beschikbaar is, is dat een prima basis. Maar ik ga niet beginnen aan ontwikkelen van custom code van scratch; dat gaat teveel tijd kosten.

Hahah don't shoot me :P Geen kaas gegeten :P

Ach het was Hasan zen idee, dus Has moet maar gaan coden ;)

Psykick":5lwqax8d said:
Ken":5lwqax8d said:
Beter omvouwen en ophangen dan maar opgerold in een koker laten. Nooit spijt van gehad, het is niet anders.

Waar is mijn "like" knop?

Post 1001 :P Speciaal voor Hasan, een Epic Bump voor de like knop!

Kom op jongens, wie wil er een like knop in bouwen :P Ik kan het niet!

Ik zal er wel eens naar kijken, maar er is voor zover ik heb gekeken geen recente mod beschikbaar voor phpBB om als basis te gebruiken; alleen een oudere, inactieve mod.

Staat laag op mijn prio-lijstje hoor, dus even geduld ;)

Back